Maar volgens mij hoeft de middenconsole niet los toch?
Asbakje eruit en je kan bij de stekkers..bij mij toch
Schakelaars is gewoon eruit wippen met schroevendraaiers.
Grtz, Alex
Verlichting dashboard durf ik niet te zeggen (controlelampjes verlichting en zo wel), maar koppelingscilinder is geen apk punt Benzineslang ook niet, als het niet lekt en filter al helemal niet.Vervallen (lees: niet opgemerkte) of geen APK punten zijn:
* verlichting dashboard (al deels opgelost, alleen de tellerbak nog)
* benzine slang en filter (even mee wachten tot een "grote beurt")
* hulpkoppelingcylinder lekt
* versnellingsbaksteun (alleen als Sander een hele goeie bui heeft)
Controle lampjes branden netjes, na wat gepeuter met een ijzerdraadje en gevloek om 't kleine k*t lampje weer goed in de contactjes te krijgen. Alleen de verlichting van de tellerbak brandt half...dus is de teller van 0 - 120 's nachts niet goed af te lezen.Verlichting dashboard durf ik niet te zeggen (controlelampjes verlichting en zo wel), maar koppelingscilinder is geen apk punt Benzineslang ook niet, als het niet lekt en filter al helemal niet.Vervallen (lees: niet opgemerkte) of geen APK punten zijn:
* verlichting dashboard (al deels opgelost, alleen de tellerbak nog)
* benzine slang en filter (even mee wachten tot een "grote beurt")
* hulpkoppelingcylinder lekt
* versnellingsbaksteun (alleen als Sander een hele goeie bui heeft)
baksteun natuurlijk wel......
Ik ben ook niet van plan je uit te knijpen...ik doneer graag aan je plannen...Pas je op,ik laat me niet uitknijpen he martijn
Muah,binnenste stuurkogels had ik al opgemerkt,wist niet of het nog kon,blijkbaar niet dus.
Meteen de buitsenste maar mee vervangen,aangezien dat troep anders altijd compleet vastgerot zit.
Wiellager zal mn eerste keer worden,maar we kijken ff,en mensen hier op het forum wissen vas wel hints geven.
Zal zometen ff kijken wat we allemaal precies nodig hebben,dan PB ik dat ff naar je door,en dan gaan we woensdag weer ff meters maken