Tsja, ik kom er niet onderuit... verplicht twee dagen aanwezig...
Uit het programma:
Concorso d‘Eleganza
Het bezit van een bijzondere of bijzonder mooie Alfa is al een reden om je in te schrijven voor het concours. Door een ter zake kundige jury wordt je Alfa beoordeeld op originaliteit, staat van onderhoud, algemene indruk aan buiten- en binnenzijde. Inschrijving staat open voor alle uit productie zijnde modellen die natuurlijk wel de toets der kritiek ruimschoots kunnen doorstaan.
Belangrijk is dat de auto en eigenaar vanaf 10.00 uur op zondag aanwezig zijn op het voor het Concours gereserveerde gedeelte op de paddock.
Concorso di Corsa e Tuning
Voor de derde keer organiseren wij het concours voor Alfa Romeo’s die zijn aangepast / veranderd aan de wensen van hun eigenaar in de ruimste zin des woords. Inschrijving staat open voor alle voertuigen met een Alfa Romeo motor. Bijvoorbeeld Alfa’s waarin een grotere motor is gebouwd, opgevoerd, verlaagd, custom painted, enzovoort. Het voertuig moet op kenteken van de eigenaar staan (dus géén demo’s van een handelaar) en APK gekeurd zijn. Criteria: vakkundigheid, aandacht voor detail en respect voor het karakter van Alfa Romeo. Maximum aantal deelnemers 20 stuks. Ook voor dit onderdeel is de sluitingsdatum voor de inschrijving vastgesteld op 1 augustus. Ook hierbij wordt zoveel mogelijk rekening gehouden dat er aan andere onderdelen deelgenomen kan worden.
Ik hoop serieus dat er dit jaar wat meer deelnemers voor het tuning-concours komen, want als ik de projecten rubriek op dit forum zo lees zijn er voor zowel het klassieke als tuning-concours erg veel potentiële deelnemers.
Ook vanuit de registers verwacht ik wat meer deelname. Zegt het voort!