Is wel een hele mooie 75, hoor !! Damn...
Thanx! gaan we volgende week proberenHalve centimeters doe je met de '1 tandje heen en 1 tandje terug' methode; voor heb je 35 tandjes, achter 34. De afstand tussen de tandjes is dus voor kleiner dan achter (correcter geformuleerd: de hoek tussen de tandjes is voor kleiner). Als je dan dus de auto vóór een tandje laat zakken en an achter één tandje verhoogt, heb je het kleinste verhogins-increment te pakken.
haha, ik had net mijn bericht aangepast met de TS/V6 torsie-tip... Overigens moet ik mijn TD ook iets hoger zetten, maar alleen linksvoor, hij staat nu net scheef en ik erger me er mateloos aan.Thanx! gaan we volgende week proberenHalve centimeters doe je met de '1 tandje heen en 1 tandje terug' methode; voor heb je 35 tandjes, achter 34. De afstand tussen de tandjes is dus voor kleiner dan achter (correcter geformuleerd: de hoek tussen de tandjes is voor kleiner). Als je dan dus de auto vóór een tandje laat zakken en an achter één tandje verhoogt, heb je het kleinste verhogins-increment te pakken.(hoewel, als ik ze nu los krijg zet ik er direct V6 torsie's in indien dikker... (even meten wat er nu onder zit)
nee de middenconsole blijft... dat is puur voor mijn comfort. Ga wel t "leer" wat erop de leuning zit laten vervangen voor zwart. dan past het beter bij het geheel.We gaan m ff bekijken deze week martijn , kun je metteen een rondje doen in de alfetta
ps martijn ,, als je m helemaal orgineel wilt hebben moet je nog ff een ander middenconsole regelen, in het eerste type is dat een bakje als ik het goed heb, maar heb het denk ik al 10.000 keer tegen je gezegd ,, schön machien
Steek 4 x 98 toch:
Voor moeten er wel spacers tussen van 1 a 2 mm. (geen cm, t gaat NET niet met de rem nu..)
Inderdaad,zo zou ik em ook doen martijn,zo ziet ie dr echt gelikt uit.Mijn bescheiden mening:
Dit model velgen is er zeker niet in 16" ? behalve de 5 gaats van de 164..moet wel 4 gaats hebbenInderdaad,zo zou ik em ook doen martijn,zo ziet ie dr echt gelikt uit.Mijn bescheiden mening: