Afhankelijk van de exacte uitvoering van je GTV zou het goed kunnen dat er meerdere lambdasondes in je auto zitten. De modernere hebben 2 sensoren, 1 voor de katalysator die de regeling doet en 1 na de katalysator die de werking van de katalystator controleert. Als de 1e stuk is (de storing geeft aan dat het sensor 1 bank 1 is, dus ja, dat zou goed kunnen) zal je een te rijk mengsel kunnen krijgen.
Lambdasondes zijn in essentie net een gloeilamp, ze gaan niet eeuwig mee en sommige gaan korter mee, andere langer. Het is natuurlijk vervelend als dit het geval is, maar je nieuwe sensor kan ook heel goed al weer stuk zijn. Je lambdasonde lijkt me, zeker gezien jou metingen, defect. Bij juiste werking zou de spanning de hele tijd moeten schommelen (meerdere keren per seconde) en zeker ook in de pieken boven die 0,7 uit moeten komen. Ik zou even controleren of jouw ECU (geef anders even het typenummer of de output van de "identify ECU") met meerdere sensoren werkt. Als dat het geval is, controleer dan of je wel de juiste sonde gemeten hebt en of beide sondes goed werken. Als dat niet het geval is, lijkt het me wel duidelijk, je "nieuwe" sonde is al weer defect.
De LMM storing heb je kennelijk zelf veroorzaakt, dus die zal vast niet terug komen.