Welke nieuwe project?
.....of is dat een geheim
Remmenreniger gaat ook top....ja vind ik ook maar de olievlekken...... daar is mijn vrouw niet blij mee (gaan er goed uit met motorreiniger en garage zeep)Mooi terras!
Duo ziet er goed uit, ga op 16 mei zeker kijken hoe hard je voorbijvliegt!
Remmenreniger gaat ook top....ja vind ik ook maar de olievlekken...... daar is mijn vrouw niet blij mee (gaan er goed uit met motorreiniger en garage zeep)Mooi terras!
Duo ziet er goed uit, ga op 16 mei zeker kijken hoe hard je voorbijvliegt!
niet meer raden en ik heb een 33 al helemaal schoon thuis staan zonder motor, bak en wielophanging doe een bod! geen kenteken meer! (maar eventueel te leveren met meerdere onderdelen Remsysteem en ophanging)Dan gok ik op die zwarte Sprint QV met Zender pakket die op Speurders.nl te koop staat.
Antwoord 1:2 vraagjes,
Waarom zijn er coilovers gebruikt op de achter as?
Wat gebruik je best, dit i.v.m. overstuur, uniballs of standaard?
Ik veronderstel dat dat is om de schokbrekers tegen zijdelingse krachten (lekker in de bochten) te beschermen?
Forza, nog niet gedroomd om de achteras met camber, caster en torsiebalk uit te voeren?
Het zijn azev velgen 15 inch.Ok, dus je schokdemper zit niet vast aan de onderste coiloverbus, maar gewoon met de moer door de onderste as. Kon ik niet echt uitmaken op de foto. Ik dacht dat je de coilover scharnierend had gemaakt met daaraan vast de schokdemper en de reactiestang gemodificeerd had (speling geven) om ev het casterprobleem proberen op te lossen, maar ik te veel aan het dromen geweest zeker.
Torsiebalk van 50mm: ik bedoel dus met onafhankelijke wielophanging. Geloof me, ik was echt goed aan het dromen
Kun je de caster ook bijstellen?
In ieder geval echt super uitgevoerd
p.s. Welke velgen zijn dat eigenlijk?