Ik ben bezig met het maken van polyester motorkappen (en achterkleppen) voor de 33 type 3.
Ik was eigenlijk van plan om eerder een interesse peiling te doen aangezien de 33 wat minder vertegenwoordigd is op de Nederlandse circuits en het laten maken van de mal zeer prijzig is. Er zijn inmiddels enkele bestellingen binnen maar nog niet genoeg om de prijs een beetje te drukken.
De kap is dus niet per direct leverbaar, zal waarschijnlijk over 3-4 weken worden. Gaat dan rond de 6Kg. wegen en het streven is dat hij niet meer dan €200,- gaat kosten. Kan in iedere kleur geleverd worden maar de standaard productie kleur is hoogglans zwart. Dit is dan de kleur van het product zelf en niet er op gespoten.
Ik ben ook bezig met de achterklep; gaat 3-3,5Kg wegen (standaard klep met ruit en met wisser motor maar ZONDER spoiler is 19,5 Kg!) Deze zal gaan aan sluiten op het bestaande kofferbak rubber en voorzien zijn van bevestigings punten voor de orginele scharnieren en gasveren maar zonder slotbevestiging ,zoals het er nu naar uit ziet. Levering van lexaan ruit op maat is ook mogenlijk. Doel is om de prijs op max. €250,- te krijgen. (zonder ruit/lexaan)
Als je een idee wilt krijgen van de afwerking en pasvorm staat er op het forum nog wel een foto van een 75 kap die wel al gewoon leverbaar is:
http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php? ... =polyester
Bij serieuze interesse even een PB-tje s.v.p.
Groeten Serge.