Ik vin em mooi.........................en de naam ook............................
Ik zie hier een job-opportunity!De Belgische Alfa site is zo mogelijk nog erger. Zoek MiTo-nieuws, klik op de MiToblog-link en eindig op een dode pagina met een statisch logo. Structuur van de site is tamelijk ondoorzichtig, je moet eerst door de 'webstore' om op de 'echte' site te komen, waarop het laatste nieuws de NCAP sterrenregen voor de MiTo betreft. Het hele woord Multiair kom je niet eens tegen.
Op de Franse site ook geen vermelding van de Giulietta.
De Zwitserse is iets actueler, de 1750 TBI motor wordt genoemd. Geen Giulietta.
De Duitse Alfa site vermeldt wel de première van de Giulietta op de Autosalon van Genève in 2010. Die is wel actueel dus.
Kennelijk is er geen centrale aansturing.
Het ter gelegenheid van 100 jaar Alfa opgezette Alfisti.com lijkt ook maar niet van de grond te komen.
Het geheel komt op mij erg knullig over.
Vraag het me af,die uitlaat LA lijkt een beetje vreemdZiet eruit als officieel materiaal
fotos'zijn computerbeelden. desalniettemin kan het wel afkomstig zijn van ARVraag het me af,die uitlaat LA lijkt een beetje vreemdZiet eruit als officieel materiaal
Ziet eruit als officieel materiaal
Vraag het me af,die uitlaat LA lijkt een beetje vreemd
En een klein stukje met een groot stuk over de Mito in het Parool.Inmiddels staan de foto`s met een artikel ook in autoweek
grt rogeralfa
Klopt. En vreemd genoeg heet hij daar "Alfa Milano" op het nummerplaatje...Inmiddels staan de foto`s met een artikel ook in autoweek
grt rogeralfa