Gebruikersavatar
Frits
Guru
Guru
Berichten: 1083
Lid geworden op: do feb 10, 2005 21:54
Locatie: Delft
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

do nov 05, 2009 20:56

Ok dat is duidelijk.
Maar hoe zit het dan met de beloofde "technische ondersteuning" voor de terug reis ? (Hoop het niet nodig te hebben hoor :lol: )
Lijkt me erg lastig te coördineren dan.
Zoals ik het lees, is er technische ondersteuning bij de terugreis op 27/6.
Lijkt me wel logisch want ook deze heren moeten waarschijnlijk op 28/6 weer gewoon aan het werk.
Is dit bij elle buitenlandrit zo geregeld dan?
Afgelopen jaar was er bij alle routes (ook terug) technische ondersteuning aanwezig. Voorgaande jaren heb ik niet meegemaakt, maar ik begreep dat er toen ook ondersteuning was
http://www.alfa90register.info" onclick="window.open(this.href);return false;

Andretti Molletti

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

do nov 05, 2009 23:50

Ok dat is duidelijk.
Maar hoe zit het dan met de beloofde "technische ondersteuning" voor de terug reis ? (Hoop het niet nodig te hebben hoor :lol: )
Lijkt me erg lastig te coördineren dan.
Zoals ik het lees, is er technische ondersteuning bij de terugreis op 27/6.
Lijkt me wel logisch want ook deze heren moeten waarschijnlijk op 28/6 weer gewoon aan het werk.
Is dit bij elle buitenlandrit zo geregeld dan?
Afgelopen jaar was er bij alle routes (ook terug) technische ondersteuning aanwezig. Voorgaande jaren heb ik niet meegemaakt, maar ik begreep dat er toen ook ondersteuning was
Er was maar 1 route en afgelopen jaar was een kippe-eindje in vergelijk met een Italie reis.
Ikzelf heb destijds de Italie BLR als techneut ondersteunt en met iets van 60 equipes heb ik me werkelijk suf gesleuteld.
De stand van inschrijvers tot dusver is; 163 equipes lange versie, 122 voor de korte. Er is nog voldoende plaats voor inschrijvingen.
Met dus minimaal 300 auto's en meerdere mogelijke routes door zowel zwitserland/oostenrijk en op verschillende data is het schier onmogelijk met 1service-auto te gaan.
Wat je zou moeten hebben is iemand die technisch is en zowel de oudere Alfa's alsmede het moderne spul kan diagnosticeren. Iemand die noodoplossingen kent en de gevaren ervan (lees veiligheid kan waarborgen) en je moet iemandhebben die een transport kan regelen als het nodig is en de weg weet bij de grootste pechhulpverlener van Nederland(en duitsland/oostenrijk/zwitserland/italie (ANWB/ADAC/OMTC/TCS/ACI)... immers daar zijn van de 300 equipes de meeste wel bij aangesloten.
Als ik eventjes 300 deel door 60 dan kom ik al op 5 sleutelaars uit. Dat zou dus met 3 auto's moeten kunnen, zelfs 2 maar dan moeten daar wel goede techneuten inzitten.

Dus ik heb een lidmaatschap bij de ANWB ;)

Gebruikersavatar
Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 669
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:37
Locatie: Oosterhout
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr nov 06, 2009 08:48

Dre is onmisbaar :blue_lol:

Ik zou als organiserende partij een ANWB lidmaatschap met buitenlandservice verplicht stellen, wordt iedereen geholpen als het nodig is.
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

Gebruikersavatar
Frits
Guru
Guru
Berichten: 1083
Lid geworden op: do feb 10, 2005 21:54
Locatie: Delft
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr nov 06, 2009 14:35

Er was maar 1 route
Ik bedoelde niet specifiek de 'terugreis' maar dat op elke dag van de afgelopen BLR ondersteuning was. Vandaar routes ;-)

Ik weet niet waar het idee vandaan komt dat er voor de BLR 2010 meerdere routes terug zijn.
Er staat dat de terugreis met technische ondersteuning is, niet dat er meer dan 1 terugreis is.
http://www.alfa90register.info" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
schummi
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 569
Lid geworden op: vr jun 29, 2007 21:49

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr nov 06, 2009 15:43

Dre ondanks dat onze GTV 6 top in orde is, wil ik jou als persoonlijke ondersteuning voor het geval we een koppelingscilinder nodig hebben weet jij waar we moeten zijn :wink:

Gebruikersavatar
tommaso
Guru
Guru
Berichten: 1277
Lid geworden op: wo jan 12, 2005 12:59
Locatie: SweetLake City
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo nov 11, 2009 14:24

Ik weet niet of het al is doorgedrongen tot de Alfisti hier maar volgend jaar valt hoogstwaarschijnlijk niks te vieren.
Ja Alfa Romeo bestaat dan nog wel met een nieuwe Milano als pronkstuk maar het hart van het bedrijf is stil komen te vallen.

Dinsdag was er een manifestatie van de vakbonden in Milaan bij de Pirelli toren waar de provinciale regering zetelt.
Een duizendtal Alfa Romeo werknemers vechten voor het bestaan van Arese.
Fiat heeft besloten om per 4 januari 243 design medewerkers over te plaatsen naar Torino en daarmee zo'n beetje Arese te sluiten.
Plannen voor dit gebied zijn onbekend ondanks kennelijjke afspraken tussen provincie en vakbonden en Fiat.

De vakbonden stelden afgelopen dinsdag dat Lapo en Agnelli niet moeten denken dat ze met hun sponsering en die van de provincie de Centenario Alfa Romeo kunnen vieren in Milaan terwijl Arese dicht gaat.
Mocht ik volgend jaar die kant op gaan dan zal het met de zwarte Alfa zijn.
Alfa 155 Q4 WB 1995
Alfa GT jtd 2004 Quaife Q2
ex: Alfa 33 1.7 ie 1991 WTCC Q2 - 484.500 km

Originally Posted by Jeremy Clarkson
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6723
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo nov 11, 2009 14:29

Ondanks de recente ontwikkelingen, is mijn aanmelding onderweg voor de 5 daagse trip.
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Giulia 2.0 ‘18

Gebruikersavatar
Schaapm
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 922
Lid geworden op: di dec 28, 2004 11:50
Locatie: Voorthuizen
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

do nov 12, 2009 19:10

Ook ingeschreven. Alleen een beetje aan de late kant, maar ik hoop dat ik wel mee kan.

Alambix

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr nov 13, 2009 12:39

Ik weet niet of het al is doorgedrongen tot de Alfisti hier maar volgend jaar valt hoogstwaarschijnlijk niks te vieren.
Ja Alfa Romeo bestaat dan nog wel met een nieuwe Milano als pronkstuk maar het hart van het bedrijf is stil komen te vallen.

Dinsdag was er een manifestatie van de vakbonden in Milaan bij de Pirelli toren waar de provinciale regering zetelt.
Een duizendtal Alfa Romeo werknemers vechten voor het bestaan van Arese.
Fiat heeft besloten om per 4 januari 243 design medewerkers over te plaatsen naar Torino en daarmee zo'n beetje Arese te sluiten.
Plannen voor dit gebied zijn onbekend ondanks kennelijjke afspraken tussen provincie en vakbonden en Fiat.

De vakbonden stelden afgelopen dinsdag dat Lapo en Agnelli niet moeten denken dat ze met hun sponsering en die van de provincie de Centenario Alfa Romeo kunnen vieren in Milaan terwijl Arese dicht gaat.
Mocht ik volgend jaar die kant op gaan dan zal het met de zwarte Alfa zijn.
Zoww hé sta je daar met je cluppie voor een dichtgespijkerde deur van de AR fabrieken volgend jaar, zo tyisch Italiaans geintje zijn!!
Is daar een scenario voor?
Ik ga ook maar dan op eigen gelegeheid, hou er niet van om afhankeleijk te zijn van anderen, neemt niet weg dat ik jullie veel plezier wens.

Gebruikersavatar
giardinetta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 09:54
Locatie: fine del bosco

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

vr nov 13, 2009 19:19

Zo ver is het ook niet uit Gallie! :P

Gebruikersavatar
tommaso
Guru
Guru
Berichten: 1277
Lid geworden op: wo jan 12, 2005 12:59
Locatie: SweetLake City
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo nov 25, 2009 09:49

Lees op de site van Registro Italiano Alfa Romeo dat er op 4 december een meeting in Arese is om het programma van het Centenario vast te gaan stellen.
We zijn benieuwd.

Hoop dat de leden toegang tot Arese krijgen omdat daar al weken geprotesteerd wordt tegen de sluting van de fabriek.
Afgelopen maandag werd weer eens de snelweg afgesloten voor de moedige groep die een tweede Portello wil voorkomen.
Alfa 155 Q4 WB 1995
Alfa GT jtd 2004 Quaife Q2
ex: Alfa 33 1.7 ie 1991 WTCC Q2 - 484.500 km

Originally Posted by Jeremy Clarkson
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12105
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

wo nov 25, 2009 11:07

Die datum van 4 december betreft een vergadering van het RIAR zelf. Voor zover ik weet is het RIAR niet betrokken bij het grote evenement dat door Alfa/Fiat wordt georganiseerd en bouwen zij hun eigen feestje.


Gebruikersavatar
frankie
Full Member
Full Member
Berichten: 353
Lid geworden op: do okt 16, 2008 10:12
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

za dec 05, 2009 12:01

Die datum van 4 december betreft een vergadering van het RIAR zelf. Voor zover ik weet is het RIAR niet betrokken bij het grote evenement dat door Alfa/Fiat wordt georganiseerd en bouwen zij hun eigen feestje.
Ik dacht juist dat het RIAR samen met Alfa Romeo/FIAT en de grote Europese clubs de organisatie in handen had? Kan er naast zitten, ben ook weer niet zo goed ingevoerd. In ieder geval, het programma van RIAR wat Harold hierboven post ziet er toch aardig officieel uit, inclusief blokkeren van het centrum en de rondweg :roll: :lol:
Nu: Giulietta QV
Gehad: 33 1.7 IE, 33 16v, 145 QV, 147 JTD, 156 2.4 JTD, 147 GTA, 156 V6

www.clubalfaromeo.nl

Gebruikersavatar
Harold GTV
Full Member
Full Member
Berichten: 253
Lid geworden op: za aug 11, 2007 01:01
Contacteer: Website

RE: SCARB juni 2010: Buitenlandrit en Centennial

za dec 05, 2009 14:54

Idd... dit lijkt mij duidelijk het officieel programma... Of er moeten 2 verschillende centennial feesten worden gehouden, toevallig :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar “Evenementen”