In de Autoweek staat duidelijk vermeldt dat de naam "Milano" bij hun daarom tussen aanhalingstekens staat.
Ook zij hebben de discussie gehoord en gevolgd. Ik denk dat dit weeknr. al bij de drukker lag voordat deze
foto met Giulietta bekend werd.
Lijkt erop ja, maar het verbaast me vooral dat er officiële foto's met beide namen in de omloop zijn.In de Autoweek staat duidelijk vermeldt dat de naam "Milano" bij hun tussen aanhalingstekens vermeldt staat.
Ook zij hebben de discussie gehoord en gevolgd. Ik denk dat dit weeknr. al bij de drukker lag voordat deze
Er waren zelfs 3 versies, 1 met 'Milano', 1 met 'Alfa Milano' en 1 met 'Giulietta'. Foutje van de marketingjongens in alle consternatie rondom de naam, denk ik......Lijkt erop ja, maar het verbaast me vooral dat er officiële foto's met beide namen in de omloop zijn.In de Autoweek staat duidelijk vermeldt dat de naam "Milano" bij hun tussen aanhalingstekens vermeldt staat.
Klinkt heel aannemelijk, vind ik. Alleen niet nadat je eerst de Mito (samentrekking Milano en Torino) uitbrengt en nadat je eerst serieus van plan bent de auto Milano te noemen. Dan hadden ze toch wel onderzoek gedaan en waren eerder tot de conclusie gekomen dat Milano een ongeschikte naam zou zijn?Misschien omdat een auto die Amsterdam zou worden genoemd slecht zou verkopen in Rotterdam?
(Weet niet of ze in het zuiden van Italie misschien een hekel hebben aan alles dat uit het rijke noorden kom?)
Nog 20.000km en dan gaat de 147 eruit...Kennelijk is er geen centrale aansturing.
Het ter gelegenheid van 100 jaar Alfa opgezette Alfisti.com lijkt ook maar niet van de grond te komen.
Het geheel komt op mij erg knullig over.
Ben bang dat ik dan eindelijk een echte RWD ga bestellen:Of bestel gewoon een Delta.
Koen
ook die bmw's willen nietBen bang dat ik dan eindelijk een echte RWD ga bestellen:Of bestel gewoon een Delta.
Koen