Ligt heel erg aan de garage..
Wat je radio betreft, zeker wel het proberen waard. Ik zelf heb alleen niet gauw een hoge dunk van dergelijke radio's (en speakers).. En ik spreek uit ervaring, die dingen gaan makkelijker kapot. Het begint met de verlichting en knopjes die niet werken. Daarna wil ie een cd ineens niet meer spelen, of kan ie je USB stick niet meer lezen. Dus mijn persoonlijke advies: investeer een klein beetje in je audio als je lang en goed wilt genieten van je muziek.
Je hoeft zeker niet te overdrijven met versterkers, subwoofers etc. Maar een goede radio (met goede versterker dus) en even goede speakers rondom, zorgt al voor een prettig geluid, en je bent dan van alle gemakken voorzien. Overigens is het wel lastig dan iets te vinden met een wat oudere look.
Zelf kies ik er wel voor om een 'subtiele' subwoofer aan boord te hebben. Ik wil het ook niet overdrijven. Hij moet niet te groot zijn, en een ingebouwde versterker hebben (voorkomt ontzettend veel gedoe met kabels). Ik peins er over deze komend voorjaar aan te schaffen:
http://www.auto-wereld.com/multimedia/d ... tikel=6144
Ga ook niet uit van advies prijzen. Je zult zien dat als je eenmaal vind wat je zocht, je toch nog even verder moet zoeken, voor de kleinere prijsjes. Dit kan even duren maar het loont de moeite, en zo kun je alsnog wat voordeliger uit zijn. Bovenstaand voorbeeld heeft een advies prijs van 399, maar ik vond hem voor 247. Houd een adviesprijs wel in het achterhoofd, veel 'speciaal zaken' vragen vaak meer..
Succes!
Vloeken is aangeleerd.. Bidden toch ook?
- 155 2.5 V6
Gehad:
- 33 SW 1.7 IE
- 166 2.5 V6 24v
- 155 2.0 TS 16v Sport WB
- 166 3.0 V6 24v Sporttronic
- 146 Junior 1.6 TS
Bellezza, Velocità e Passione