P'sies!
De auto's van Koen en Jos zijn broertjes, exact gelijk gebouwd behalve dat die van Koen rechtsgestuurd was. Ze zagen er exact gelijk uit destijds. Mooie compomotives eronder en zo.
En die van mij is inderdaad 'kwijt' .
Daarom vroeg ik het eigenlijk. Die van mij was exact oud Squadra reglement opgebouwd, loeisnel, met name in bochten. ( ik praat denk ik over 2002, ik had er slicks onder, reed op Assen mee op met Voerman met een Squadra die we voor hem gebouwd hadden, kon het vrijwel bijhouden, Ondanks dat die voor laten we zeggen 'iets' meer budget gebouwd was.)
Geruild met robert van alfamotive. die heeft m denk ik twee jaar in een hoek van de schuur gehad, en vervolgens verkocht. Aan wie? ???
Zaten oa echte Autodelta dikke schermen op en zo. Body was inmiddels echt slecht, maar ECHT alle goodies erop en eraan... Zalige auto was dat.
In het mean Bertone topic staan er wel foto's.
Even checken....
Deze dus....
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end