Daar ga ik mss ook maar naar toe! Als ik het goed heb dus 10 euro per dag, plus 7 euro per persoon per dag?Wordt al een gezellige bedoeling op de camping (16 alfa's), zijn er nog meer mensen die mee willen kamperen?
Ben wel benieuwd wanneer het uiteindelijke programma wordt bekend gemaakt, maar de Italianen kennende kan dat nog wel even duren.
Voor de geïnteresseerden, de prijzen zijn te vinden op de website van de camping: Prijslijst.
http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php? ... c&start=30Een juiste datum lijkt me ook wel handig om te weten voordat ik wat afspreek. Het programmai is nog steeds niet bekend.............
Valt wel mee toch ? En de campings zitten nou eenmaal rond de grote meren.. En niet in milaan zelf../edit 50km van Milaan is nogal wat.
Er zit 1 camping bij Milaan maar daar wil je niet zitten volgens mij, lijkt me niet een erg mooi plek is volgens mij zo'n stadscamping.Valt wel mee toch ? En de campings zitten nou eenmaal rond de grote meren.. En niet in milaan zelf../edit 50km van Milaan is nogal wat.
En een leuk ritje met ze alle richting Milaan lijkt me al een leuke start voor zo'n meeting.
Mee eens! Ik moet me even verdiepen in het tijdschema. We willen in principe met 2 Alfa's en 4 personen (Of 1 Alfa en 2 personen, als de vrouwen besluiten niet mee te gaan..) Tevens moet ik nog even verlof regelen, maar dat laat even op zich wachten, aangezien ik 1 januari een nieuwe werkgever heb.. Ik laat het weten als het deze camping word!Het zou trouwens buiten dit alles wel een mooi idee zijn om als 1 grote file met nederlandse alfa's naar Milaan af te reizen die zaterdag/edit 50km van Milaan is nogal wat.
Mee eens! Ik moet me even verdiepen in het tijdschema. We willen in principe met 2 Alfa's en 4 personen (Of 1 Alfa en 2 personen, als de vrouwen besluiten niet mee te gaan..) Tevens moet ik nog even verlof regelen, maar dat laat even op zich wachten, aangezien ik 1 januari een nieuwe werkgever heb.. Ik laat het weten als het deze camping word!Het zou trouwens buiten dit alles wel een mooi idee zijn om als 1 grote file met nederlandse alfa's naar Milaan af te reizen die zaterdag
Groet, Dim
Het kan zijn dat het me ontgaan is, maar het is me even niet helemaal duidelijk wanneer jullie daar precies staan. De activiteiten zijn op 26 en 27 juni, en ik denk er zelf aan om een week ervoor te plakken, en een weekje erna! Maar goed, welke dagen hebben jullie gereserveerd..?Wordt al een gezellige bedoeling op de camping (16 alfa's), zijn er nog meer mensen die mee willen kamperen?
Ben wel benieuwd wanneer het uiteindelijke programma wordt bekend gemaakt, maar de Italianen kennende kan dat nog wel even duren.
Voor de geïnteresseerden, de prijzen zijn te vinden op de website van de camping: Prijslijst.
Volgens mij zitten degene die in een stacaravan zitten van dinsdag 22 juni t/m dinsdag 29 juni.Het kan zijn dat het me ontgaan is, maar het is me even niet helemaal duidelijk wanneer jullie daar precies staan. De activiteiten zijn op 26 en 27 juni, en ik denk er zelf aan om een week ervoor te plakken, en een weekje erna! Maar goed, welke dagen hebben jullie gereserveerd..?Wordt al een gezellige bedoeling op de camping (16 alfa's), zijn er nog meer mensen die mee willen kamperen?
Ik wil in principe 1 plek (tent) reserveren, maar we zijn met 2 Alfa's. Mogen die ook allebei bij de kampeerplek staan..?
Tevens beide campings even bekeken. Het liefst reserveer ik bij Okay, aangezien camping Isolino nog wat verder naar het noorden ligt.
Groet, Dim
Wij zitten daar idd van 22 tm/ 29 ste.. Of je auto echt direct naast de tent mag.. geen idee.. ze hebben wel een eigen parkeerterrein.
Het kan zijn dat het me ontgaan is, maar het is me even niet helemaal duidelijk wanneer jullie daar precies staan. De activiteiten zijn op 26 en 27 juni, en ik denk er zelf aan om een week ervoor te plakken, en een weekje erna! Maar goed, welke dagen hebben jullie gereserveerd..?
Ik wil in principe 1 plek (tent) reserveren, maar we zijn met 2 Alfa's. Mogen die ook allebei bij de kampeerplek staan..?
Tevens beide campings even bekeken. Het liefst reserveer ik bij Okay, aangezien camping Isolino nog wat verder naar het noorden ligt.
Groet, Dim
Dan zullen wij daar zeker ook de 22e t/m 29e zijn! Even overleg voeren natuurlijk, maar het moet haast wel goed zijn..
Wij zitten daar idd van 22 tm/ 29 ste.. Of je auto echt direct naast de tent mag.. geen idee.. ze hebben wel een eigen parkeerterrein.