Thanks Patrick
I suppose these red judges should deal with the 'hidden treasures' the unions talk about; secret convenants within the Fiat Group?
Heb ik iets gemist. Alfa Romeo en roesten ? Na 1988 nooit meer een plekje roest aan mijn Alfa gehad.Is het wel zo slecht? Ik bedoel wat is er de laatste jaren nu van gekomen? Mooie modellen die alweer binnen de eerste jaren roesten en rotten,dit zie ik niet zo snel bij een VW gebeuren.
Qua modellen lopen ze steeds achter de feiten aan. Kijk maar eens naar het hogere sigment b.v. de opvolger van de 164 Heb je een mooie 156/159 ook al heb je een SW geen kofferruimte die er toe doet. Achterin zeer weinig beenruimte. Ik kan in de 156 niet eens een maxicosi kwijt. Gordel 10cm te kort. Kijk eens op dit forum rond bij projecten en wat je dan ziet is om je echt voor te schamen. Ook een Alfa GT van een paar jaartjes oud begint al te roesten! Als ons geliefde merk onder een andere flag komt zie ik niet zo veel nadeel. Ik denk wel dat VW het karakter en de vormen van de Alfa's wardeerd op hun schoonheid. Ik rij met plezier Alfa,maar de 156 gaat er zeker uit. En ik zoek voor de vrouw een kleinere auto en denk niet dat het een Alfa weer wordt. 149 heeft ook geen ruimte in de koffer en is te zwaar. De GTV6 blijf hoe dan ook mijn troetelapparaat. Sorry dat ik zo negatief over kom,maar dit is mijn beleving. De 156 is verder wel een fijne rijdersauto en vind het ook wel jammer dat ze de deur uit gaat. Komt binnenkort in de verkoop. Heb vanaf januari een lease-auto en die is echt ruim en daardoor is de 156 over. Er moet dus een kleine auto 4 deurs voor terug komen.
Wel ben ik benieuwd hoe dat gaat met het dealerschap. Nu Wensink en wat gaat er gebeuren als Alfa wel onder de VW groep gaat vallen.
Heb ik iets gemist. Alfa Romeo en roesten ? Na 1988 nooit meer een plekje roest aan mijn Alfa gehad.Is het wel zo slecht? Ik bedoel wat is er de laatste jaren nu van gekomen? Mooie modellen die alweer binnen de eerste jaren roesten en rotten,dit zie ik niet zo snel bij een VW gebeuren.
Qua modellen lopen ze steeds achter de feiten aan. Kijk maar eens naar het hogere sigment b.v. de opvolger van de 164 Heb je een mooie 156/159 ook al heb je een SW geen kofferruimte die er toe doet. Achterin zeer weinig beenruimte. Ik kan in de 156 niet eens een maxicosi kwijt. Gordel 10cm te kort. Kijk eens op dit forum rond bij projecten en wat je dan ziet is om je echt voor te schamen. Ook een Alfa GT van een paar jaartjes oud begint al te roesten! Als ons geliefde merk onder een andere flag komt zie ik niet zo veel nadeel. Ik denk wel dat VW het karakter en de vormen van de Alfa's wardeerd op hun schoonheid. Ik rij met plezier Alfa,maar de 156 gaat er zeker uit. En ik zoek voor de vrouw een kleinere auto en denk niet dat het een Alfa weer wordt. 149 heeft ook geen ruimte in de koffer en is te zwaar. De GTV6 blijf hoe dan ook mijn troetelapparaat. Sorry dat ik zo negatief over kom,maar dit is mijn beleving. De 156 is verder wel een fijne rijdersauto en vind het ook wel jammer dat ze de deur uit gaat. Komt binnenkort in de verkoop. Heb vanaf januari een lease-auto en die is echt ruim en daardoor is de 156 over. Er moet dus een kleine auto 4 deurs voor terug komen.
Wel ben ik benieuwd hoe dat gaat met het dealerschap. Nu Wensink en wat gaat er gebeuren als Alfa wel onder de VW groep gaat vallen.
En voor het ruimte probleem. Koop er een bestelbusje bij. Het gras bij de buren is altijd groener zal ik maar zeggen. Andere merken kennen ook hun specifieke problemen. Maar als je de naam hebt schrijven ze het met vette letters. Een Mercedes met een roestplek. Kan gebeuren. Een AR met een roestplek. Zie je wel
Denk dat het meer onverstandige marketing is dat AR de das om doet.
voobeeld. de 156 was een succesnummer. De 156 rijder is te vaak niet ( financieel ) in staat om een 159 te gaan rijden. Dan gaan ze bij een ander merk shoppen. En een AR met een GM motor. Ik moet er altijd effe van slikken.
En dan de Mito, veel mensen spreekt het model niet aan. Kunnen ze van te voren toch beter peilen lijkt mij.
Helaas ben ik bang dat de Sentennial in juni 2010 een soort begrafenis zal worden. Jammer
Alleen maakt VW wel even 4.500.000 auto's meer dan de Fiat groep. En Ferrari's vliegen bijv. ook spontaan in de fik.1 zwaluw maakt geen zomer... ik ken een VW die spontaan is gaan branden. Alle VWs zijn brand gevaarlijk