Toevallig kwam exact zo'n rode Ur Quattro mij aan het begin van de middag tegemoet rijden in de buurt van Kampen. Ik weet alleen niet of die ook witte velgen had. Maar wat een brute bak met dito bruut geluid......Volgens mij komt de SZ er gezegend af op dat forum! Keurige, zij het wat gezapige, discussie. Ik vermoed dat een Audi Quattro uit de jaren 80 er hier minder goed vanaf zou komen...
Poging?
Deze:
Tja, de Alfa liefhebber is net als zijn/haar auto ook met zijn/haar mening wat emotioneler.
Net als hierboven al wordt gemeld is dit een zeldzame short wheelbase en die zie je niet vaak rijden hoor. (understatement
De kans is groter dat je een 'normale' (ook gave!) Quattro hebt gezien.
Even dit oude topic weer opgeduikeld want ik kwam zojuist dit filmpje tegen;Ja dat lijkt me dan wel waarschijnlijker. Kon het ook niet zo snel zien in het voorbij rijden.
De wagen had 'gewoon' een NL kenteken. Maar hij viel wel extra op omdat hij wat lager en breder leek dan een standaard Quattro en omdat hij ook het rood/zwarte kleurcontrast had door de zwarte grill en achterspoiler.
Testrun van een Audi S1 Sportquattro replica.
http://vimeo.com/3238090
Ik ben er nog niet helemaal zeker van maar waarschijnlijk is dit de audi die ik toen tegen kwam.
Niet slecht voor een replica lijkt mij. Dit is toch wel een serieus getuned blokje.
Zouden ze daar bij JD Engineering in Lochem geen zin hebben in een Alfa GTV6 projectje......
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)