Mooi mooi
maar zie ik nu 2 bobbels in de achterbumper?
het kan vertekenen maar anders eventueel tussen de bevestigingspunten opzij 1 of 2 ringen plaatsen
dit trekt de bumper achter recht
zo niet dan is het weer fenomenaal
grt rogeralfa
Die 2 bobbels denk en hoop ik dat normaal zijn ..... bumper staat links, recht, acher mooi strak tegen de koets aan op ongeveer 5 mm, zonder spanning ......Mooi mooi
maar zie ik nu 2 bobbels in de achterbumper?
het kan vertekenen maar anders eventueel tussen de bevestigingspunten opzij 1 of 2 ringen plaatsen
dit trekt de bumper achter recht
zo niet dan is het weer fenomenaal
grt rogeralfa
Met de was komt het weer goed ..... Met dank aan Kurb - stone voor de geweldige hint met de wasknijpertruuk !!!!!!!!Mooi geworden, maar........hoe gaat u nu de was ophangen?
Gr.Antonio
Ik laat het Sprintje wel taxeren alst i klaar komt ...... hangt een beetje van het weer af, want in de loods is het barkoud en dat werkt voor geen meter om hem af te werken ......., maar eigenlijk brengt dat taxeren toch niks opLaat je de Sprint taxeren?
Och ..... ik vind mezelf maar een baby-goudvisje tussen al die walvissen van rustbusters hier ....... spit Kurp-stone en konsoorten maar eens door ..... wat die allemaal niet verwezenlijken met wat plaatstaal en een laspost, daar wordt ik pas bleek van ....................................... daar kan je een sombrero voor afnemen !!!!!!!!!Niks ten nadele van andere liefhebbers, maar zoals jij te werk bent gegaan is toch wel enorm rigoreus.
Ben het volkomen eens. Het is de vervangingswaarde voor al het werk wat je er in hebt gestopt en om over te tijd maar niet te praten.Nee okeey, maar de dagwaarde van zo'n Sprint is natuurlijk niet wat je noemt, hoog. Het taxeren is dan ook enkel en alleen verzekeringstechnisch. En om eerlijk te zijn, zoals jij de Sprint opknapt, zo ben ik er nog geen tegengekomen. Niks ten nadele van andere liefhebbers, maar zoals jij te werk bent gegaan is toch wel enorm rigoreus. Meer nieuws? Ik ben benieuwd.