mmmmmm ben dus geen man in de haakse bochtjesEen echte kerel gebruikt geen handrem Gewoon het hele jaar door in zijn 1, niks blokjes of wonen we hier op een Matterhorn....
mmmmmm ben dus geen man in de haakse bochtjesEen echte kerel gebruikt geen handrem Gewoon het hele jaar door in zijn 1, niks blokjes of wonen we hier op een Matterhorn....
die moet je niet hebbenen hoe doen we dat dan met al die nieuwerwetse voitures? Je weet wel die met een automatische handrem???
Je bent toch niet een van die vele aso's die de sneeuw niet van hun auto halen!?!?Staat mijn auto met nog steeds een aardige laag sneeuw tussen allemaal schone auto's. Nu valt het wel heel erg op.
Je bent toch niet een van die vele aso's die de sneeuw niet van hun auto halen!?!?Staat mijn auto met nog steeds een aardige laag sneeuw tussen allemaal schone auto's. Nu valt het wel heel erg op.
Heb mij vandaag alweer mateloos geïrriteerd aan diverse sneeuwvlagen die van andere autodaken op mijn voorruit werden geblazen. Behoorlijk gevaarlijk.
Maak die auto even sneeuwvrij voordat je gaat rijden - en dan dus niet alleen de ruiten, maar ook de motorkap (in je eigen belang) en het dak (in het belang van al je medeweggebruikers).
Je moet dat natuurlijk niet doen met de handveger die je ook voor het tuinpad gebruikt .Kras krass krassss
Tja, maar nog liever kras krass krasss dan deuk deukk deukkk (en auw auww auwww niet te vergeten)Je bent toch niet een van die vele aso's die de sneeuw niet van hun auto halen!?!?Staat mijn auto met nog steeds een aardige laag sneeuw tussen allemaal schone auto's. Nu valt het wel heel erg op.
Heb mij vandaag alweer mateloos geïrriteerd aan diverse sneeuwvlagen die van andere autodaken op mijn voorruit werden geblazen. Behoorlijk gevaarlijk.
Maak die auto even sneeuwvrij voordat je gaat rijden - en dan dus niet alleen de ruiten, maar ook de motorkap (in je eigen belang) en het dak (in het belang van al je medeweggebruikers).
Kras krass krassss
Nééee tuurlijk niet..Je moet dat natuurlijk niet doen met de handveger die je ook voor het tuinpad gebruikt .Kras krass krassss
stel je voor, in Duitsland en Oostenrijk verkopen ze zogenaamde Schneebesen:Jeroen S schreef:
Kras krass krassss