Ach Patrick,
ze presteerden het vanochtend al... Nog geen spat sneeuw en al 50 rijden waar je 80 mag...
Hoop voor t licht word thuis te zijn.... Ga me er zo in storten...
Zo ging het hier dus ook.. Vanochtend rond 8 uur de hele auto schoongeveegd.. 2 uurtjes later was het alweer zoals op de foto's te zien is..
Ook al ga ik niet op pad, na de foto de meeste sneeuw er af geveegd. En een tijd daarna nog eens en een uur geleden nog een keer. Inmiddels weer onder een wit kleed.
Ook maar even gemeten.. op de grond in de achtertuin ligt nu 33 cm sneeuw. Op de tuintafel maar liefst 40Tuintafelscore +1, dus nu 22 cm.
En het sneeuwt even niet.
Als dat het enige probleem is, is er wel een makkelijkere oplossing: zet de ruitenwissers gewoon omhoog!De dagen na de sneeuw, overdag dooi, 's nachts vorst, ontstond er over de hele auto één dikke ijslaag die er niet met goed fatsoen af te krijgen was. Vergeet het maar dat je dan nog weg kan, want je ruitenwissers zitten muurvast. En warm water er over vind ik te link, dus daarom nu maar af en toe vegen.
Je kunt mensen op zulke dagen niet kwalijk nemen dat ze voorzichtiger zijn. Nederlanders zijn geen sneeuw gewend.Hier in Nijmegen ligt nu ongeveer 10 centimeter, maar het sneeuwt nog steeds.
In het verkeer rijden vandaag uitsluitend mensen die hun rijbewijs hebben gehaald na inlevering
van 3 volle spaarkaarten. Zojuist 20 km/u op een 80 kilometer weg die prima te berijden was.....
Om moedeloos van te worden, blijf dan thuis!
In de regio Groningen ligt er zo te zien inmiddels een pak sneeuw dat er wel toe doet.
Patrick.
Er gaat niets boven Groningen .Ook maar even gemeten.. op de grond in de achtertuin ligt nu 33 cm sneeuw. Op de tuintafel maar liefst 40Tuintafelscore +1, dus nu 22 cm.
En het sneeuwt even niet.