Is altijd gewenst hoor een fototoestel,doe dan wel een digitale canon ofzoIk wilde al een fototoestel opsturen zodat we wat foto's te zien krijgen hier
Greetzz..
Wouter
Is altijd gewenst hoor een fototoestel,doe dan wel een digitale canon ofzoIk wilde al een fototoestel opsturen zodat we wat foto's te zien krijgen hier
Heb mijn kachel unit ook gerestaureerd. Jezus wat een puinhhop daarbinnen. Mijn kachel maakte ook een schurend geluid. De tyypische 75 kwaal...
Dit kwam bij mij doordat de voorspanveren van de bronzen lagerbusjes gebroken waren. Dan draait dus je lager in het lager huis en het asje zat vast op het lager. Zou ook maar eens naar die veertjes kijken nu die nog niet gemonteerd zit. Zou echt balen zijn als ie straks weer helemaal ingebouwd zit en hij er weer onderuit moet.
Voor Wouter niet, zit nu weer met zn telefoon op msn, teken dat hij op zn werk aanwezig ishet is vakantie man! werk eens door.....
@t Pieter: Havenwerkers hebben in deze periode geen vakantie ze zouden willen dat er helemaal geen mensen vakantie namen met de kerst enzo. Maar weet je hoe koud het is in dat schuurtje zo met die onder 0 temperaturen.Voor Wouter niet, zit nu weer met zn telefoon op msn, teken dat hij op zn werk aanwezig ishet is vakantie man! werk eens door.....