Es geht los!!!
Schumi heeft getekend volgens Bild. Had het stiekem wel gehoopt eigenlijk, der Alte zal de oortjes van al die pubertjes eens even wassen!
Als de Ferrari's competatief genoeg zijn gok ik eerder op Alonsolas het ook vanochtend...
nu bid ik toch echt dat we een lading zeer competatieve auto's gaan krijgen en dan "onze" Felipe de rest even de oren gaat wassen
Ik ben op zich ook geen echte Alonso-fan. Alonso is berekenend en dat spreekt iemand met een echt sporthart minder aan. Maar Alonso heeft in tegenstelling tot Massa wel de "full package", net als Schumacher. Hij is niet alleen snel en gedreven, hij heeft ook een goed strategisch inzicht, speelt een belangrijke rol bij de ontwikkeling van de auto en is een motivator in zijn team. Hij is gewoon erg goed.alonso is zeker snel, maar op de een of andere manier ben ik geen fan van hem... Ik mis was en wat dat precies weet ik niet eens...
ik ben liefhebber van massa of natuurlijk mijn nieuwe idool koba!!! (en die gaat gelukkig volgend jaar zeker rijden, yeah!!!) Eindelijk iemand met ballen in de F1!
Emoties?alonso is zeker snel, maar op de een of andere manier ben ik geen fan van hem... Ik mis wat en wat dat precies weet ik niet eens...
Wel een heeeeeeeele snelle taxi. Iets voor een leuke reclame ala fiat seicento....?Ik snap Schummi best: op zijn leeftijd rij je natuurlijk liever taxi .
Schumi is een levende legende, dus het zou zomaar kunnen. Maar veeg Hamilton en Alonso (en Vettel?) niet uit he... het gaat erom spannen denk ik. En de Brawn moet natuurlijk vorderingen hebben gemaakt. In de tweede helft van het seizoen was het geen kampioensauto meer.Man. Ik vind het top.
Der Schumi gaat menig oortje wassen zeg ik je.
Mark my words: hij wordt weer wereldkampioen.