Ook hier lag ie afgelopen woensdag al weer tussen de folders... Mijn vrouw is er meestal niet zo zuinig op... Mijn dochter van 4 daarintegen wilde hem gelijk doorbladeren toen ze doorhad dat het 'Alfa boek' er weer was...
Greetz,
Bas
Kijk, dat is nog eens een goede opvoeding!Ook hier lag ie afgelopen woensdag al weer tussen de folders... Mijn vrouw is er meestal niet zo zuinig op... Mijn dochter van 4 daarintegen wilde hem gelijk doorbladeren toen ze doorhad dat het 'Alfa boek' er weer was...
Greetz,
Bas
je zou er een mailtje aan kunnen wagen
Het Klaverblaadje na 1 januari nog steeds niet ontvangen? Stuur dan (niet eerder) een mailtje naar de donateursadministratie.
Hier hetzelfde verhaal,kaft geknikt,en het voorblad helemaal verfrommeld,ze kijken nergens naar bij de post blijkbaarKijk, dat is nog eens een goede opvoeding!Ook hier lag ie afgelopen woensdag al weer tussen de folders... Mijn vrouw is er meestal niet zo zuinig op... Mijn dochter van 4 daarintegen wilde hem gelijk doorbladeren toen ze doorhad dat het 'Alfa boek' er weer was...
Greetz,
Bas
Bij ons was de postbode er niet zo zuinig op. Niks dramatisch, maar echt netjes is hij niet meer. Toch zonde.
Grrrr, hier nog nietsOef , eindelijk