Vandaag was het zover............Alfa in de garage word niet mee gereden.....toch een bekeuring
geen APK.............
Heeft een bezwaarschrift zin of is het slikken..........
Schorsen heeft geen zin want hij had allang klaar moeten zijn.
Je zou het kunnen proberen, onder het motto, minder als 3 maanden schorssen kan niet, maar dan moet je wel binnen die 3 maanden vanaf t verlopen nieuwe apk erop hebben.Vandaag was het zover............Alfa in de garage word niet mee gereden.....toch een bekeuring
geen APK.............
Had die honderd euro toch liever aan stalen remleidingen uitgegeven..........
dat had ik vorig jaar ook......
schorsen is dan toch goedkoper, bezwaar heeft geen zin , gewoon snel die APK erop !
APK is al meer dan een jaar verlopen.......................tenaamstelling kenteken is 26-09-2009........Je zou het kunnen proberen, onder het motto, minder als 3 maanden schorssen kan niet, maar dan moet je wel binnen die 3 maanden vanaf t verlopen nieuwe apk erop hebben.Vandaag was het zover............Alfa in de garage word niet mee gereden.....toch een bekeuring
geen APK.............
Eerlijk gezegd geef ik je weinig kans.
Heb ik ook gehad, bezwaar heeft helaas geen zin.APK is al meer dan een jaar verlopen.......................tenaamstelling kenteken is 26-09-2009........Je zou het kunnen proberen, onder het motto, minder als 3 maanden schorssen kan niet, maar dan moet je wel binnen die 3 maanden vanaf t verlopen nieuwe apk erop hebben.Vandaag was het zover............Alfa in de garage word niet mee gereden.....toch een bekeuring
geen APK.............
Eerlijk gezegd geef ik je weinig kans.
'Er zijn duidelijke spelregels.
Tjerry
Nee hoor, maar ik krijg wel regelmatig fanmail uit Leeuwarden'Er zijn duidelijke spelregels.
Tjerry
Tjerry werkt bij het CJIB?
Het is duidelijk.........betalen dus,had ik zelf maar aktie moeten ondernemen om er een apktje op te krijgen..................