Er is niks mis met standaard!Hi,
Ik wil zowiezo volgend jaar een paar wedstrijden meedoen in de SI.
Als daar intern een "standaard" TS cup komt prima.
Edoch standaard is volgens mij standaard en de ideeen die ik voorbij zie komen zijn verre van "standaard".
Die ideeen zijn leuk als je zelf een hoop kan sleutelen en of voldoende poen hebt om de standaard extern te betrekken.
Maar wat is er mis met echt "standaard" hoef je ook niet moeilijk te doen over een regelemant enzo
Neem een 75 TS, verlaag m wat, ga naar de uitlijnboer voor je camber en je castor, zet er standaard Bilsteins op en een dikke voorstabi, semislicks eronder en je kan al prima racen in de SI.
Als beginnend coureur gaat het al hard zat, en als je na een aantal races beter leert sturen kan je op een gegeven moment voor de Volvo's blijven.
Zo'n wagen is gewoon nog over de weg te rijden ook, en goedkoop om op te bouwen. Low tech = goedkope tech en geen noodzaak tot dure raceonderdelen.
De meeste snelheid zit in de coureur, niet de auto. Meer rijden = harder rijden, en racen is het leukst!
Ik zou zeggen, de plannen zijn mooi, maar zelf gewoon komen rijden het belangrijkst.

Kijk maar naar de oude wagen van Larini, dat was gewoon een standaard auto maar hij ging er keihard mee. Prototype cup auto wat mij betreft.