Als er een 75 TS cup komt doe je dan mee ?

Peiling eindigde op zo mar 07, 2010 20:15

Ja, zonder twijfel
15%
8
Hangt af van de kosten
28%
15
Hangt af van het aantal deelnemers
11%
6
Hangt af van het regelement ivm bestaande auto
45%
24

Totaal aantal stemmen: 53
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Re: RE: 75 TS cup

di jan 05, 2010 17:57

:-#
Laatst gewijzigd door Michel75 op di jan 05, 2010 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.

_Pieter_
Guru
Guru

RE: 75 TS cup

di jan 05, 2010 18:18

Ziet er leuk uit het voorlopige reglement!
Hoe / wanneer / en door wie gaat worden vastgesteld of een bepaalde 75 TS mag starten in de TS cup?
Oftewel, is er al wat meer bekend over de verdere organisatie?
Groet, Pieter
SCARB # 4710

LENZ
Guru
Guru
Contacteer: Website

di jan 05, 2010 18:26

Mooi regelement, alleen de verplichte TS bak en aandrijfassen lijkt me jammer.
Zou waarschijnlijk betekenen dat een hoop huidige TSer hun bak weer moeten aanpassen.

Bartman
Guru
Guru

di jan 05, 2010 19:12

Dus geen evo-kitje?
Is dit een vraag :?: :wink:

Evo Kit geeft voordeel in lagere CW waarde, is niet eerlijk dan he?
Hij geeft ook een groter frontaal oppervlak, dus of de luchtweerstand dan uiteindelijk echt lager is, valt nog te bezien dmv een berekening.
Hoeveel groter dat is, is misschien wel ergens te vinden.
Michel, ik waardeer je enthousiasme maar dit valt echt onder de categorie 'praten over racen'... En daar vullen we geen startvelden mee. 8)
De neus van mijn Squadra is al jáááren oranje! ;)

Leuk racen met je Alfaatje? Squadra Italia!

www.squadra-italia.nl

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

di jan 05, 2010 19:15

En daar vullen we geen startvelden mee.
47-1=46 :?

Theo Romeo
Advanced Member
Advanced Member

di jan 05, 2010 19:31

Heel mooi initiatief, de schatting van de 47 rijders is wel optimistisch. Zelf in bezit van een raceklare 75 en Giulietta, voldoen beide niet aan het regelement en ga ze ook niet ombouwen... Ben wel van plan om dit jaar minmaal één of twee Challenge races mee te rijden, en hetzelfde geldt voor de SI. Afgelopen jaar m''n racelicentie gehaald en voor het eerst mee gereden op Zandvoort tijdens het SS (m'n zwager met mijn 75). Het is sowieso al een prijzige geschiedenis dus waarom zou ik m'n 75 ombouwen naar het TS cup regelement aangezien ik vooral race voor m'n eigen plezier??
Naast de kosten, die ik overigens graag maak voor een leuk weekend racen is bij mij de aanslag die het pleegt op de familie voor mij de grootaste belemmering om meer races te rijden. Ergo; ik zal op de circuits te zien zijn, maar niet in de TS cup. Voor de rijders, veel succes, ik hoop dat jullie voldoende enthousiastelingen bij elkaar krijgen.
Theo Romeo
Afbeelding

Andretti Molletti

di jan 05, 2010 19:39

Michel, ik waardeer je enthousiasme maar dit valt echt onder de categorie 'praten over racen'... En daar vullen we geen startvelden mee. 8)
Dat eeuwenoude cliche kan nu wel eens een keertje de kast in zeg...

Niet praten over racen vult nog minder... :roll:

Enthousiasmeren van mensen voor de 75 TS cup zal nu eenmaal door 75TS rijders moeten gebeuren...en praten over racen, fantaseren over racen, is daar allemaal part of the fun.
Wat verwacht je nou eigenlijk op een forum?
Elke week 47 lege postings en volle startvelden daardoor?

Laten we lekker lullen over racen hier en rijden op het circuit... misschien moeten we die er maar eens inhouden! Hier lullen en daar rijden! 8) Forum - circuit.

Andretti Molletti

di jan 05, 2010 19:40

Heel mooi initiatief, de schatting van de 47 rijders is wel optimistisch. Zelf in bezit van een raceklare 75 en Giulietta, voldoen beide niet aan het regelement en ga ze ook niet ombouwen... Ben wel van plan om dit jaar minmaal één of twee Challenge races mee te rijden, en hetzelfde geldt voor de SI. Afgelopen jaar m''n racelicentie gehaald en voor het eerst mee gereden op Zandvoort tijdens het SS (m'n zwager met mijn 75). Het is sowieso al een prijzige geschiedenis dus waarom zou ik m'n 75 ombouwen naar het TS cup regelement aangezien ik vooral race voor m'n eigen plezier??
Naast de kosten, die ik overigens graag maak voor een leuk weekend racen is bij mij de aanslag die het pleegt op de familie voor mij de grootaste belemmering om meer races te rijden. Ergo; ik zal op de circuits te zien zijn, maar niet in de TS cup. Voor de rijders, veel succes, ik hoop dat jullie voldoende enthousiastelingen bij elkaar krijgen.
Recreatie rijden noem ik het ;)
Helaas geldt dat hier ook... er zijn meer dingen dan racen gezien de enorme kosten, maar het is wel leuk!!! :D

Theo Romeo
Advanced Member
Advanced Member

di jan 05, 2010 19:54

Recreatie rijden noem ik het ;)
Helaas geldt dat hier ook... er zijn meer dingen dan racen gezien de enorme kosten, maar het is wel leuk!!! :D
Zoals ik al zei, ik maak de kosten graag, zolang ik er verhoudingsgewijs nog meer plezier voor terug krijg.
Theo Romeo
Afbeelding

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

di jan 05, 2010 20:12

Laten we lekker lullen over racen hier en rijden op het circuit... misschien moeten we die er maar eens inhouden! Hier lullen en daar rijden! Forum - circuit.
[-X
Recreatie rijden noem ik het
:blue_lol:
maar het is wel leuk!!!
Gaat het daar feitelijk niet allemaal om?(ofterwel is dat niet de basis)

Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

di jan 05, 2010 20:19

:-#
Laatst gewijzigd door Michel75 op di jan 05, 2010 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jan 05, 2010 20:25

Michel blaast hete lucht... :lol:
bekend verschijnsel bij Roots compressors... :(
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

di jan 05, 2010 20:33

Michel blaast hete lucht...
Och en bij een ander komt weleens stoom uit de oren :mrgreen:
Maar ook dit is weer niks om startvelden mee te vullen.

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di jan 05, 2010 20:42

heb ik helaas geen tijd en geld voor :( ... zou graag het startveld komen vullen. 8)
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

TurboMarc
Guru
Guru

di jan 05, 2010 20:51

Heren,

Als alle 7256 geregistreerde forum leden hier gaan melden dat ze niet gaan meedoen wordt het een heeeeeeel lang topic.
Kunnen we het beperken tot de 47 mensen die de pol ingevuld hebben 8)

Al staan er maar 5 auto's de eerste race is het al een succes :!:
Als het moet huur ik ze in met het prijzengeld van Armando

De TS Cup is dus nu al een SUCCES :!:

Dus, als je mee komt doen lezen we dat graag.
Als je op of aanmerkingen op het regelement hebt lezen we dat graag.
Zolang het maar positief is :wink:

:driving:
Laatst gewijzigd door TurboMarc op di jan 05, 2010 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Scarb# 00072

Alfa 75 Turbo Evo Superleggera Racer
Alfa 75 TS CUP Racer
Alfa GTV 2.0 V6 Turbo

Terug naar “Racen - Algemeen”