Alle (ook die op de tankdop) sloten & de tankdop zelf.Nou, ff een vorst-vraagje dan....
Welke voorzorgsmaatregelen moet ik nemen als ik de 75 weer even pekelvrij wil maken? Deurrubbers: check...maar verder??
Alle (ook die op de tankdop) sloten & de tankdop zelf.Nou, ff een vorst-vraagje dan....
Welke voorzorgsmaatregelen moet ik nemen als ik de 75 weer even pekelvrij wil maken? Deurrubbers: check...maar verder??
Wat is dat nu weer voor onzin Mijn spider (916) staat al 3 jaar buiten en heeft daar totaal geen last van (gelukkig). Als je een schuur hebt is dat natuurlijk gemakkelijk maar ik heb liever dat mijn Giulia binnen staat dan mijn spiderzelfde? gewoon een zachte borstel.
hey! een cabrio hoort in de schuur met dit weer (tenzij je 3 jr met je dakje wilt doen...)!
Dit lijkt mij toch ook... Dan natuurlijk niet gelijk de auto buiten weer stil zetten, maar even alles goed droog maken/rijden...Was je auto wel ! met onderwasser ! Nog nooit zoveel pekel schade gezien als vorige winter...
Je kunt het ook overdrijven....Gasbrander?Als ik nou wel de handrem aangetrokken had en de zaak was vastgevroren, wat is dan de beste remedie om snel aan het rijden te komen?
Idd 40 man sturen is wat overdreven zeg!!Je kunt het ook overdrijven....Gasbrander?Als ik nou wel de handrem aangetrokken had en de zaak was vastgevroren, wat is dan de beste remedie om snel aan het rijden te komen?
jaja, nederlanders (iig westerlingen) zijn triest...Afgelopen maandag 6300 pechgevallen op 1 dag
Geweldig hoe heel Nederland verslaaft naar Discovery kijkt naar programmas van Rick Mears en survivels etc..
Ik heb beeld.ik heb 4 deuren en 1tje gaat altijd wel open. dan alleen wat klauteren naar de juiste stoel, verwarming vol aan en je deurtjes gaan weer netjes open
Ik heb ook beeld... jaaaaren terug (gebeurde wel vaker) had mijn 33 de kuur dat de deuren wel open gingen... maar niet meer dicht!!!Ik heb beeld.ik heb 4 deuren en 1tje gaat altijd wel open. dan alleen wat klauteren naar de juiste stoel, verwarming vol aan en je deurtjes gaan weer netjes open
Gokje: toen werkte je nog bij datsun?Ik heb ook beeld... jaaaaren terug (gebeurde wel vaker) had mijn 33 de kuur dat de deuren wel open gingen... maar niet meer dicht!!!Ik heb beeld.ik heb 4 deuren en 1tje gaat altijd wel open. dan alleen wat klauteren naar de juiste stoel, verwarming vol aan en je deurtjes gaan weer netjes open