Nee daar ging ik later pas werken, toen kreeg ik een heuse N14 met CD20Gokje: toen werkte je nog bij datsun?
Nee daar ging ik later pas werken, toen kreeg ik een heuse N14 met CD20Gokje: toen werkte je nog bij datsun?
Sunnie Diesel dus (thx to google, dit is nadrukkelijk geen parate kennis )Nee daar ging ik later pas werken, toen kreeg ik een heuse N14 met CD20Gokje: toen werkte je nog bij datsun?
Dat ken ik nog van de Sud ja... stuiterde gewoon terug als je hem dicht gooide. Er met je volle gewicht tegenaan gaan hangen wilde soms (maar lang niet altijd) wel helpen. Maar ja, meestal moest je IN de auto zijn en dan had je daar bar weinig aan.Ik heb ook beeld... jaaaaren terug (gebeurde wel vaker) had mijn 33 de kuur dat de deuren wel open gingen... maar niet meer dicht!!!Ik heb beeld.ik heb 4 deuren en 1tje gaat altijd wel open. dan alleen wat klauteren naar de juiste stoel, verwarming vol aan en je deurtjes gaan weer netjes open
Klinkt bekend dit.Ik heb ook beeld... jaaaaren terug (gebeurde wel vaker) had mijn 33 de kuur dat de deuren wel open gingen... maar niet meer dicht!!!Ik heb beeld.ik heb 4 deuren en 1tje gaat altijd wel open. dan alleen wat klauteren naar de juiste stoel, verwarming vol aan en je deurtjes gaan weer netjes open
Ik liep altijd even naar binnen om een plastic zakje met warm water te halen. Eventjes ter hoogte van het slot tegen het portier aanhouden en het probleem was opgelost (wel uitkijken dat hij niet lekte natuurlijk). Met de 164's heb ik deze problemen ook nooit gehad. Sowieso eigenlijk nooit problemen gehad met de 164's bij vorst.Klinkt bekend dit.
Ik had van de winter altijd een stuk touw in mijn toenmalige 33 liggen om de deur dicht te binden bij vorst
Na 10 tot 15 min rijden met de kachel aan was het probleempje opgelost.
Mijn 164 heeft tot nu toe nog geen problemen gegeven tijdens de kou maar elke ochtend als ik instap denk ik nog aan de 33 tijd en heb voor de zekerheid nog altijd een stuk touw in de auto liggen voor het geval dat.
En dan een gordel of een touw om de bestuurdersdeur vast te knopen. Meerdere keren gehad in de boxertijd.Dat ken ik nog van de Sud ja... stuiterde gewoon terug als je hem dicht gooide. Er met je volle gewicht tegenaan gaan hangen wilde soms (maar lang niet altijd) wel helpen. Maar ja, meestal moest je IN de auto zijn en dan had je daar bar weinig aan.Ik heb ook beeld... jaaaaren terug (gebeurde wel vaker) had mijn 33 de kuur dat de deuren wel open gingen... maar niet meer dicht!!!Ik heb beeld.