Mooi spul !
Edit : Ik zie dat je 322mm Movit schijven op een 330mm GTA set hebt, hoe los je die 8mm verschil op ? Blokken modificeren ?
Had !! Vroeger was het inderdaad 330 mm. tang op een 322 mm. schijf. Movit heeft destijds een bracket gemaakt dat tussen het fusee en de remklauw komt. Deze bracket komt op de plaats van de verloopbracket die Alfa leverde toen ze de GTA's van 305 naar 330 ombouwde.Mooi spul !
Edit : Ik zie dat je 322mm Movit schijven op een 330mm GTA set hebt, hoe los je die 8mm verschil op ? Blokken modificeren ?
Remtang Brembo 330 mm. is ook prima. Wat lompe bevestiging met die extreem ver uitstekende inbusbouten. (heb je de bevestiging van de Movit tang gezien?)Heel mooi Robert!!! Heb deze week mijn eerste 330 Brembo tang binnen gekregen om te passen,remtang keuze is dus gemaakt.
Robert heb jij ook met de 330mm OEM set icm Carbon Lorraine gereden, vraag me af of dat ook problemen zou geven.
kijk eens in je profiel...Wat doe ik nou weer verkeerd met de foto's, zijn geen hoofdletters meer?
Kleine google "afbeeldingen" zoeksessie. Ik vond dit:De lichtere 2 delige schijven spreken me wel aan, maar ben benieuwd naar de fabrikant van deze schijven, wil niet afhankelijk zijn van alfastumper als ik aan nieuwe schijven toe ben, weet iemand welke schijven zij gebruiken.
Voor 2 delige schijven zijn ze vriendelijk geprijst, maar zij melden wel dat het voor sportief gebruik is en licht track day gebruik. Ze gebruiken het echter zelf ook een 156 endurance racer met remkoeling en dat is probleemloos gebleken.
Deze KSport is een 8 pots?Alhoewel ik geen slechte verhalen lees over deze remmen, ben ik er zeker nog niet van overtuigd.