Ongelooflijk, wat een prijzen he. Ja, het is duur, dat Schuco blik.
Maar ik zou het er wel voor over hebben (in Lires dan)
Ongelooflijk, wat een prijzen he. Ja, het is duur, dat Schuco blik.
ABC heeft de Giro d'Italia Freccia 6 C 2500 pick-up klaar. Hier al gerestaureerd.Nog geen model te zien, maar wel leuke aankondiging van ABC Brianza:
Op het forum al diverse malen gepasseerd , de bijzondere Freccia d'Oro (nr 916 376) pick-up die door het team Bianchi werd gebruikt om fietsen in wielerwedstrijden te transporteren. De auto verblijft momenteel in Monaco en naar verluidt zou hij gerestaureerd worden.
Ook dit model is inmiddels klaar bij Andrea en Laura Brianza in english racing green (prijzige 1:43 handbouw klasse):Nog geen model te zien, maar wel leuke aankondiging van ABC Brianza:
Een 8c-35 zoals die werd ingezet tijdens een heuvelklim, met dubbele achterwielen voor extra tractie:
Meer info en foto's van dit relatief onbekende type vind je hier.
Dat wordt flink zoeken, op beurzen of Ebay, want de 2003 neus Wagon is nauwelijks in 1:43 verkleind.Hebben jullie een advies voor mij hoe ik aan een (liefst een zwart met) 156 SW kan komen met de nieuwe neus
vr Groet Johan
Klinkt goed. Wij willen daar natuurlijk heeeeel graag foto's van zien.Vandaag in de bus, een 155 van BBR in het doosje, perfect opgespoten in Bianco Argento en met Belgische nummerplaten, voor een mooi prijsje
Platgeslagen gta ook mee laten komen?Vandaag in de bus, een 155 van BBR in het doosje, perfect opgespoten in Bianco Argento en met Belgische nummerplaten, voor een mooi prijsje
Zie bovenstaande foto. Gosselin en Trosch reden op 5 mei 1968 met deze auto mee in de Targa Florio voor het VDS Racing Team. De finish haalden ze niet door problemen met de ophanging.M4- Best kondigt voor februari weer wat variaties op bestaande 1:43 die-cast modellen aan:
Best 9390 tipo 33.2 spider no180 Targa Florio 1968 met VDS bemanning Gosselin- Trosch.