Ook hier weer een poesje erbij. 2 jaar oud en uit het asiel gehaald
De andere liepen al rond hier
Geweldig beesjes allemaal met elk een eigen(zinnig) karakter.
Ik wist niet dat wij zon knappe hond haddenGaan we nog rijden of hoe zit dat !?!
Geen probleem hoor, die van ons vermaakt zich prima in het Amsterdamse appartement. Zo nu en dan kan hij op het balkon (als het niet te koud is), deze hebben we afgeschermd met kippengaas zodat hij er niet vandoor kan. Zo af en toe (lees: dagelijks) is ons appartement wel een grote apenkooi, maar gelukkig kan die kleine race-auto door de lengte van het appartement zich lekker uitleven.jammer dat het buitenbeestjes zijn...
ik woon in een flatje en kan het ook niet over mn hart verkrijgen zo'n miniatuur tijger binnen te houden.
toch mis ik wel een kat, ik ben er mee op gegroeid.
hoe doen mensen dat? een kat en een flat??
@Brolli,
Als je misschien in Alkmaar een zwarte kater tegenkomt, die er verdwaald uitziet, laat het mij even weten aub. Is vorige week weggel;pen in Alkmaar. Nu 7dagen, erg vervelend, vooral nu met die sneeuw. Weinig hoop helaas...
Hou de moed er in, één van onze katten was net voor de kerstdagen weggelopen en bleek op oudjaarsdag in een schuur van buren opgesloten te zitten. Zijn sterke beestjes.@Brolli,
Als je misschien in Alkmaar een zwarte kater tegenkomt, die er verdwaald uitziet, laat het mij even weten aub. Is vorige week weggel;pen in Alkmaar. Nu 7dagen, erg vervelend, vooral nu met die sneeuw. Weinig hoop helaas...