Nope hans, wil zwz niet dat het aanloopt
.
Maar de OZ Superleggera's gaan terug naar de verkoper, ze zijn niet zoals in de advertentie stond helaas....
Kortom, ik was mijn zoektocht weer gestart en uiteindelijk bood Bart-Jan zijn net aangeschafte wielen aan. Iets met tijd enzo
. Dus gelijk toegehapt want ze zijn wat mij betreft ubercool! Had anders, als ik tot 25 januari (dan komen de Ronals terug van Wheelcare
) niks had gevonden gewoon mijn Ronals laten stralen en spuiten en ging ik daarop rijden. Nu mogen ze alsnog weg...
De wielen zijn 15 inch en 7.5J breed, ET waarde 37. Nu dus kijken naar 205/50/15 bandjes. Blijft het nog een beetje te doen kwa banden, 15'' en 17'' is nogal een verschil in prijs
Verder heb ik een fatsoenlijke helm aangeschaft!! Reed altijd met een karthelm op die eigenlijk te groot en al oud was. Dan draagt een helm ook niet erg bij... Zodoende dus een B2 RZ51 met een licht getinte thermopeen vizier en HANS bevestiging overgenomen van schoonpa, we bleken precies dezelfde grootte kwa hoofd te hebben, hij had hem nooit gebruikt, alleen gepast... Ook hadie nog gepaste en later te kleine sparco race schoentjes + brandwerende sokken, die heb ik ook maar meegenomen. De nieuwe overall moet ik nog passen want die pastte hij eigenlijk ook niet goed
. Ook niet onbelangrijk, eigen veiligheid
.
En de 75.. Tja, doet het nog altijd hè, heb nieuwe bougies + verdelerkapjes en een rotortje liggen (inlaatzijde heb ik nog niet) want hij loopt niet 100%. Bougiekabels eerst doormeten en schoonmaken aangezien 180 euro toch een aanzienlijk bedrag is
Helm:
wielen:
En ja, ik weet dat het geen OZ wielen zijn maar vind het gewoon gaaf om het erop te plakken:
Wielen worden of opnieuw wit gespoten, of donker grijs metallic richting antraciet.. Met rode letters in beide gevallen