Ze heeft wat aandacht nodig om haar weer een dame te maken, maar de basis is goed. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze weer respectabel te maken is.
Dit is mijn eerste sleutel-alfa dus allemaal nog wat onwennig maar met sleutelhulp van m'n broer en alle kennis en tips op dit forum kon deze bella nog wel eens stijlvol oud worden!
Wat moet er gebeuren?
Ze heeft wat krasjes en deukjes en de gebruikelijke roest, als ze op de brug staat laat ze bijvoorbeeld heel ondeugend stukjes reserveband zien

Dus dat wordt lassen en poetsen, al kan dat ook wel een paar maandjes wachten.
De banden waren matig tot slecht, om te beginnen heeft ze daarom de afgelopen weken een setje banden op numerata's aangemeten gekregen.
De accu bleek afgelopen weekend overleden, dus ook een andere accu. Nieuwe thermostaat is ook al in bestelling en wordt asap geplaatst.
De handrem weer gangbaar krijgen, de buitenspiegels weer van binnenuit verstelbaar maken en de dagteller repareren staan in ieder geval nog op de lijst.
Een nieuw hemeltje is ook geen overbodige luxe. Misschien andere stoelen, daar moet ik nog eens over denken. Deze zitten in ieder geval minder dan die in de 147.
En verder zal de tijd het leren.