Heb net een afspraak gemaakt om zaterdag onderstaande Mito velgen te plaatsen, ben benieuwd.
Ik vind dat het 4*98 is hoor. Waar lees jij dat het 4*100 zou zijn?mis : MiTo is 4x100 !
Op de binnenkant van de velg die ik hier in mijn Alfa showroom heb liggen + uit ervaring van 4x98 velgen van de 500 Abarth met verzetbouten te moeten monteren op MiTo...Ik vind dat het 4*98 is hoor. Waar lees jij dat het 4*100 zou zijn?mis : MiTo is 4x100 !
Op de binnenkant van de velg die ik hier in mijn Alfa showroom heb liggen + uit ervaring van 4x98 velgen van de 500 Abarth met verzetbouten te moeten monteren op MiTo...Ik vind dat het 4*98 is hoor. Waar lees jij dat het 4*100 zou zijn?mis : MiTo is 4x100 !
Ik heb originele MiTo velgen overal als 4*98 aangeboden gezien. Ook remschijven en dergelijke worden in 4*98 verkocht. Zou het kunnen dat er voor die velg die jij in de showroom hebt liggen schuifbouten nodig zijn?Op de binnenkant van de velg die ik hier in mijn Alfa showroom heb liggen + uit ervaring van 4x98 velgen van de 500 Abarth met verzetbouten te moeten monteren op MiTo...Ik vind dat het 4*98 is hoor. Waar lees jij dat het 4*100 zou zijn?mis : MiTo is 4x100 !
Type velg: Nvitec N8
Inch velg: 18
ET waarde: 35
J waarde: 7,5
Steekmaat: 4X98
Merk en type banden: Hankook supersport
Verlagin: geen
type schokbreker en veren: standaard
Aanloopproblemen: geen