Noem jij anders even een jaartal, misschien wel makkelijk.Het gaat dus om dames die op de een of andere manier "vroegah" op de foto gezet zijn in een "Alfa Romeo-ische context"....
Die van sprint kan ik nog helemaal begrijpen, ook gezien zijn tekst! Maar die laatste
Je lijkt Eurlings wel... zelf geen verantwoordelijkheden/initiatief durven nemen, je kan toch lezen en interpreteren hoe de topicstarter dit bedoeldt heeft?Noem jij anders even een jaartal, misschien wel makkelijk.Het gaat dus om dames die op de een of andere manier "vroegah" op de foto gezet zijn in een "Alfa Romeo-ische context"....
Die van sprint kan ik nog helemaal begrijpen, ook gezien zijn tekst! Maar die laatste
Je lijkt Eurlings wel... zelf geen verantwoordelijkheden/initiatief durven nemen, je kan toch lezen en interpreteren hoe de topicstarter dit bedoeldt heeft?Noem jij anders even een jaartal, misschien wel makkelijk.Het gaat dus om dames die op de een of andere manier "vroegah" op de foto gezet zijn in een "Alfa Romeo-ische context"....
die was hier ook al eerder
Jah normaal klik ik altijd nog even op 1 als we op pagina 16 zijn deze keer niet sorry meneer bos,Je lijkt Eurlings wel... zelf geen verantwoordelijkheden/initiatief durven nemen, je kan toch lezen en interpreteren hoe de topicstarter dit bedoeldt heeft?Noem jij anders even een jaartal, misschien wel makkelijk.
Die van Brandon zijn dus ook totaal NIET tijdsorigineel (de dames dan)... mooie auto's dat wel!
Die van Alfaromeocars, kijk dat is een schot in de roos!!
Staan er nou 2 gympies bij het achterwiel??Ah de Carabo van Van Velzen.............Carabo-woman