De levering van MQ is binnen ; evt. kan er wat mee naar Zolder 6-12 .
Brembo-MQ schijven 305x28mm met Alu-bell mogen ook apart weg voor € 450 .
En de 2e om te kiezen is Hagen111 en de 3e Pietro Originale !Al 1 stoel gereserveerd voor Michel75 !
Als de klant ze daadwerkelijk vrij geeft .
Morgen weet ik of ze vrijgegeven worden .En de 2e om te kiezen is Hagen111 en de 3e Pietro Originale !Al 1 stoel gereserveerd voor Michel75 !
Dat gaat weer razendsnel en ik ben nog niet eens zeker van de prijs noch of de klant z'n intentie aanhoudt .
Helaas : de nieuwe stoelen met oren passen niet in de 156 en hij gaat ze dus behouden om z'n oude Bmw-racer te verkopen, de gordels gaat hij overzetten . Veel animo voor niks uiteindelijk . Als ik wat nieuws kan aanbieden geef ik Michel75, Hagen111 & Pietro Originale eerst een seintje vooraf dan hebben zij de eerste optie .Morgen weet ik of ze vrijgegeven worden .En de 2e om te kiezen is Hagen111 en de 3e Pietro Originale !Al 1 stoel gereserveerd voor Michel75 !
Dat gaat weer razendsnel en ik ben nog niet eens zeker van de prijs noch of de klant z'n intentie aanhoudt .
Wil jij dan de hoogte van de gordel ogen in rugleuning weer eens voor mij opmetenAmici,
-Sabelt Taurus Kuipstoel M (zwart met Assetto Corse borduring) : € 255,49
Ik heb zelf een proefbestelling geplaatst om te zien wat er nog bijkomt voor transport evt. dat laat ik nog weten zodra 't geleverd is .
n
dat was ik al van plan hèhèWil jij dan de hoogte van de gordel ogen in rugleuning weer eens voor mij opmetenAmici,
-Sabelt Taurus Kuipstoel M (zwart met Assetto Corse borduring) : € 255,49
Ik heb zelf een proefbestelling geplaatst om te zien wat er nog bijkomt voor transport evt. dat laat ik nog weten zodra 't geleverd is .
n