Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

Re: RE: Zooitje in technische vragen

ma jan 25, 2010 13:28

Van het oude forum zijn de indexen naar de haaien, door het knutselwerk van Alfavaganza is het alsnog weer ontsloten. Op de normale manier lukt dat niet meer, alleen 'Gezocht' doet het nog een beetje. Eigenlijk waren we toen best wel tevreden met 4 rubrieken ;)

Kleuren van de balk, ik weet niet of dit template in die mogelijkheid voorziet. Kan ik ook niet bij.
Dit is de oplossing! Stilletjes terug naar het oude forum...... Tegen niemand zeggen, komt alles goed..... 1 februari is een mooie datum. Regelen!
Dirk - Giulia2000TS

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Zooitje in technische vragen

wo jan 27, 2010 09:25

ik neem aan dat het hier ineens stil is omdat er achter de schermen heel druk overleg gevoerd wordt, en een potentieel technisch moderator naar die functie aan het soliciteren is?
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Andretti Molletti

wo jan 27, 2010 19:28

ik neem aan dat het hier ineens stil is omdat er achter de schermen heel druk overleg gevoerd wordt, en een potentieel technisch moderator naar die functie aan het soliciteren is?
Ik neem aan.... dat is wel de meest makkelijke en passieve manier om van andere te zeggen dat ze wat moeten doen.
Niet wij maken jouw forum, dat doe je zelf!!!

giardinetta
Advanced Member
Advanced Member

wo jan 27, 2010 20:04

Ik neem aan dat je niet gesolliciteerd hebt. :x

Andretti Molletti

wo jan 27, 2010 20:21

Ik neem aan dat je niet gesolliciteerd hebt. :x
Ik neem ook aan dat hij niet gesolliciteerd heeft

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 28, 2010 08:19

1. ik stel gewoon een vraag, die geformuleerd is aan de hand van het laatste stuk van de discussie.... ik vertel anderen niet wat ze moeten doen, jij bent dit topic zelf begonnen Dre, mede omdat jij blijkbaar van mening was dat er iets anders moet.. dus ga nu niet mij de schuld ervan geven dat meerdere mensen hier (neem ik aan) dan wel wat gaan verwachten. Mij de schuld ervan gaan geven dat een beetje discussieren alleen niet genoeg is lijkt mij een beetje onzin...Ik neem tenminste aan dat je toen je het topic startte wel een bepaalde voorstelling van zaken had, en hopelijk nog steeds hebt.. Dan zeg ik tegen de TS: doe daar dan ook wat mee. Nu krijg ik de indruk dat het stilstaat, het is niet aan mijzelf om die indruk weg te nemen lijkt mij.
2. nee, heb ook nooit die intentie tot soliciteren gehad (veel te weinig verstand van alfa`s namelijk , en onder meer door dit soort topics en reacties een beetje klaar met dit forum...Ik ben ook totaal niet geschikt als moderator, zoveel zelfkennis heb ik wel), en ik heb ook geen topic gestart dat het allemaal beter/anders moest..
3. wie zegt dat ik met die potentieel technisch moderator speciaal jou bedoel Dre, er zijn hier meer mensen met verstand van alfa`s en auto`s die het misschien (ook?)wel een uitdaging vinden. Ik heb express geen naam genoemd, juist om dit soort reacties te vermijden, blijkbaar tevergeefs.
4. krijg ik nu gelijk dat het toch een topic om de discussie was, of gaat er daadwerkelijk wat gebeuren, want die vraag is dus niet beantwoord..?

snap jouw reactie dus niet Dre.

edit:
Niet wij maken jouw forum, dat doe je zelf!!!
het is niet mijn forum, het is ons forum...... Wees gerust,als ik zelf een forum wil, maak ik dat wel.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Andretti Molletti

do jan 28, 2010 18:35

1. ik stel gewoon een vraag....
nee doet een aanname:
ik neem aan dat ..........
en de rest ga ik niet meer op in, zie een paar pagina's terug:
behalve dat de lappen tekst langer en langer worden heb ik niet echt het idee dat we hier nu iets mee opschieten. Maar dat ligt ongewtijfeld aan mij...
Walter u is mij voor.Wie is dit gelul nu eigenlijk gestart en met welke intentie :roll:
En zo wordt het opnieuw een discussie over de discussie, dé manier om elke discussie onderuit te halen.
Alleen maar zeggen dat het nergens toe leidt en verder niets aandragen is verre van constructief.
Dominic, laat je onbeleefdheden s.v.p. achterwege.

CONSTRUCTIEF
Opzoeken: Constructief
constructief
Gevonden op http://www.joostdevree.nl
-bruikbaar -opbouwend -vormend
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
• opbouwend, waar je wat aan hebt
vb:hij stelde zich constructief op in de forumdiscussie

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 28, 2010 19:42

en nu geef je dus nog steeds geen antwoord op mijn vragen die toch echt 100% on topic zijn, itt tot jouw eigen reactie hierboven die in essentie geen inhoud heeft... zo ken ik er ook nog wel een paar, maar geeft niet, je bevestigt alleen maar wat ik al vreesde... jammer, gemiste kans.

enne Dre, goed lezen, je hebt toch echt een vraagteken over het hoofd gezien, (die je in je quote er ongetwijfeld per ongeluk afgeknipt hebt...) waarmee het automatisch een vraag is, geen stelling/aanname. is gewoon goed gebruik van de nederlandse taal hoor.

Andretti Molletti

do jan 28, 2010 19:51

.... is gewoon goed gebruik van de nederlandse taal hoor.
U zegt taal >>klik
daar staat ook nog een vraag open...

Laat de rest maar Walter, je begrijpt het niet of wil het niet begrijpen... dan kan ik er ook niks mee, sorry.
Succes met je site!

Andretti Molletti

do jan 28, 2010 20:00

Ok:
Twee belangrijke "verbeter punten" staan mi nog steeds:
1) Indeling
2) Technische moderator

indeling "Algemene Technische vragen"

- Motorisch (incl. brandstof/ontstekingssysteem)
- onderstel (inclusief remmen aandrijflijn)
- elektronica (alles excl motormanagement )
- exterieur
- interieur

Een technische moderator die mi alleen in techniek modereert en echt nutteloze opmerkingen verwijderd.
De inhoud zuiver technisch probeert te houden en evt de topic koppen aanpast om leesbaarheid en zoeken te vergemakelijken.
Tevens houdt hij de sticky en inhoudsopgave bij.
Hij krijgt de "!" binnen van techniek en uiteindelijk legt hij verantwoordelijkheid af aan de oppermod. (m/v natuurlijk)
.....misschien nog wat omschrijven wat hij/zij niet mag?
verder aanvullingen cq ben ik nog wat vergeten?

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 28, 2010 20:15

Carrosserie ?

Andretti Molletti

do jan 28, 2010 20:20

dat zou Exterieur moeten afvangen.

ccr-timo
Newbie
Newbie

do jan 28, 2010 20:22

Het is hier net als op de ander forums waar ik zit, net een stelletje oude wijven hiero. :lol: :wink:

Maar begrijp het standpunt van sommige mensen wel. :idea:
Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig

www.ccr-vanleuven.nl
Info.at.ccr-vanleuven.nl

giardinetta
Advanced Member
Advanced Member

do jan 28, 2010 20:29

Nou ging het net 3 postings goed,jammer!

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 28, 2010 20:31

Exterieur >> lampen spiegels klinken, bumpers lijsten
Carrosserie ?? kokerbalken, vloerplaten, binnenste spatborden etc..

In- en exterieur zou je in 1 rubriek kunnen plaatsen!

Terug naar “Algemene Technische vragen”