Nou,hier dan het verhaaltje over het ophalen van mn 2,0 carbs.
Mn zwager was hier vrijdagavond blijven slapen,zodat we mooi optijd weg konden.
Om kwart over 8 stond ik naast mn bed,ik kijk naar buiten,een dik pak sneeuw
Om half 9 naar buiten gegaan met zn 2en,en de 75 ff sneeuwvrij gemaakt en toen naar mn ouders vertrokken om de auto van mn vader op te halen,met een kar erachter.
Daar aangekomen werd het ook weer een uitgraaf klus,want ook de skoda stond ingesneeuwd.
Om half 10 reden we eindelijk de A9 op,waar gelukkig niet al te veel sneeuw lag.
De auto op de cruisecontrol op 90 gezet(wat is dat langzaaaaaaam) en rustig aan richting het zuiden getuft.
Om kwart voor 1 kwamen we ein-de-lijk bij frank aan.
Daar even lekker staan ouwehoeren,en toen de motor ingeladen.
Ook had ik van frank nog een V6 tank gekocht,aangezien mijn tank lek is
Voor martijn kreeg ik een kat en een einddemper mee.
Toen vroeg ik frank offie stiekum nog een setje standaard skirts had(die heb ik nodig voor mn zender skirts) toen werden die ook meteen ingeladen.
Een bewerkte kop maakte het spul compleet.
Toen begon de ellenlange terugreis,met alweer 90 denderened kilometers per uur...
Toen we eindelijk hier in alkmaar aankwamen,kwam nog een leuk deel,hoe krijg je een motor uit een kar met zn 2en,en vervolgens de berging in?
De motor op een klein karretje gekanteld,en met 2 sjorbanden vastgetrokken.
Vervolgens de opritten van de kar laten zakken,ze tegen elkaar gezet,en de motor op het kleine karretje van de kar af gerold.
Daarna de rest van de spullen nog even naar binnen gebracht,de auto met kar terug gebracht,en met de 75 door de sneeuw weer terug gereden.
Inmiddels staat de motor achterin de berging,en kan ik binnenkort beginnen met reviceren en tunen