Sommige mensen hebben ook alle geluk van de wereld, he.
Maar zo te zien heb jij er ook wel een paar uurtjes werk in zitten. Het zijn ook gewoon auto's waar je niet met je handen af kan blijven...
Sommige mensen hebben ook alle geluk van de wereld, he.
Man ik heb stalen zenuwen ....... maar ik bedankte god ook deze keer dat alles goed was afgelopen (mijn eigen bijbel lag nog in mijn eigen 155)Zo....de kwitfit heeft de wielen weer in lijn gebracht. Rijdt een heel stuk beter!! Ik schok vanmorgen weer van hoe beroerd de uitlijnen was...Jur moet doodsangsten hebben doorstaan op de snelweg met regen!!!
En nog even het 2e raam achter elektrisch gemaakt. Voorlopig was dat 't even wat klussen aan de 75 betreft, eerst maar even wat tijd maken voor de verhuizing. Vóór de kerst moet mijn huis leeg zijn.
In januari gaan we weer vrolijk verder met deze óf de 75 van Sander...hou dus ook dit topic maar in de gaten!! Ik denk dat dar binnenkort ook wel wat nieuws te melden valt.
Man, ik leer zo veel bij tijdens een middagje met jou onder een 75!En behalve al het knutselwerk ook weer een hoop nieuwe woorden geleerd he martijn???