Meer foto's van de ABC Brianza Freccia d'Oro pickup 1:43 en de La Mini Miniera Giulietta Sprint 1:18 vind je hier
Koen
Yep, ik had ze al 'op de plank' liggenMeer foto's van de ABC Brianza Freccia d'Oro pickup 1:43 en de La Mini Miniera Giulietta Sprint 1:18 vind je hier
Hij is echt waanzinnig gaaf ja. Alleen jammer van die platte gril, maar goed, een mens moet wat te zeuren overhouden. Hij komt net zo goed op een hele hoge positie binnen op m'n hebbe-lijstje.Yep, ik had ze al 'op de plank' liggenMeer foto's van de ABC Brianza Freccia d'Oro pickup 1:43 en de La Mini Miniera Giulietta Sprint 1:18 vind je hier
Een serieus snoepje van een model
Bijzonder eigenlijk dat een producent als ABC Brianza van dergelijke modellen zich op een Speelgoedbeurs laat zien.
Got the impression they were not there... bad sign?Hi Guys,
LOving the photos on new alfa`s due out this year, does anyone know what is new out this year by Pego Progetto K ???
Cheers
JOe
Hi, Dinky,
Ook zo moe van dat eeuwige rood? Best maakte een leuke keuze met deze kleurvariatie op de 33.2. Op de foto lijkt hij meer zilvergrijs (misschien door de rode omgeving) maar hij schijnt toch echt blauw metallic te zijn, de auto waarmee Portugese volksheld Antonio Peixinho in 1972 deelnam aan de 2-uurs straten race van Luanda, hoofdstad van de voormalige Portugese kolonie Angola.
Van de originele auto vond ik tot nu toe alleen dit fotootje, ik weet dat er meer bestaan, o.a. één recht van voren.
Ciao Dinky,Got the impression they were not there... bad sign?Hi Guys,
LOving the photos on new alfa`s due out this year, does anyone know what is new out this year by Pego Progetto K ???
Cheers
JOe
So, it seems that it is red now. I've heard some very strange stories about some of the Tipo 33 Alfas, one example turned out for sale in Croatia a few weeks ago and rumors says that is sold for restoration. I'm looking forward to hear some more news about it. Maybe it's just a joke or it is one of Giordanengo's Alfas. I doubt that is original if it even exists.
Wat een verhaal! Daar zou ik wel eens meer van willen lezen en zien...