klopt idd, heb wel zo'n setje gehad maar (dom dom dom) in de prullenbak gegooid....Op die connector zou als optie een paneel kunnen worden aangesloten voor ik dacht koptelefoon aansluitingen etc.
Ben nog geen 75 tegen gekomen waar dat paneel in zat
klopt idd, heb wel zo'n setje gehad maar (dom dom dom) in de prullenbak gegooid....Op die connector zou als optie een paneel kunnen worden aangesloten voor ik dacht koptelefoon aansluitingen etc.
Ben nog geen 75 tegen gekomen waar dat paneel in zat
Hey Erwin, ik vind de bevestigingsplaats de enige waar Sieger ze juist veilig kan plaatsen.Sieger die wielen staan hem best goed!
Alleen moet je je gordels achter veel hoger bevestigen dit is gevaarlijk
Als je nu een ongeluk krijgt, trek je de schouders van de bestuurder/passagier hard naar beneden, dat geeft rugletsel. Je zult tot de kooi er in zit iets moeten maken wat wel stevig is, maar veel hoger bevestigd.Hey Erwin, ik vind de bevestigingsplaats de enige waar Sieger ze juist veilig kan plaatsen.Sieger die wielen staan hem best goed!
Alleen moet je je gordels achter veel hoger bevestigen dit is gevaarlijk
Het enige wat ik op wil merken is, dat bij een zwaar front ongeval de bevestigingsringen uit de koets worden getrokken als er achterop de bevestigingsring geen plaatje met moer zit.