Nee, da's niet het goede lijstje, Sander...zo snel zijn we niet klaar!!
Het interieur en speledingetjes:
* buitenspiegel links elektrisch monteren en rechts gangbaar maken
* elektrische antenne monteren
* radio vervangen
* bestuurdersstoel vervangen
* kachel repareren (elke ochtend gefohned haar hoeft niet perse
)
* en als 't dashboard dan toch open ligt dashboard verlichting verversen
Buitenkant en aanverwanten:
* nieuwere bumpers monteren
* nieuwe voorbandjes
* achterlicht aquarium fixen
* bestuurdersdeur vervangen (trekhaakschade) en meteen cv bestuurdersdeur opfrissen (tov de huidige in ieder geval)
* roest bij wielkasten en kleine andere plekjes aanpakken
* krokante plekjes in wielkast LV en reservewielbak aanpakken
* en als het staal en plastic weer strak is de lak laten op knappen. De lak heeft nu diverse kleuren rood, en de blanke lak schilfert er lustig op los. Geen redden aan met alleen poetsen dus.
* typeplaatjes achter opnieuw d'r op plakken (75 1.8 IE
)
Technisch (min of meer):
* hulpkoppelingscilinder vervangen
-> done!
* startmotor vervangen, betere ligt al achterin
* CSC einddemper met 70 mm ipv de Supersprint Magnum einddemper met 100 mm! & CSC spruitstuk als ze aan de beurt is (voorlopig een frisse gebruikte...)
* baksteun vervangen
* bezine filter & slang vervangen
* bij aankoop was al bekend dat de krukaskeerringen lekken. De olie stroomt er niet uit, maar de "ingebouwde anti-roestbehandeling" is niet optimaal.
En ook als vorige keer:
eeeeehhhhhh.....ik vergeet vast nog wel het een en ander.
Wat was het streven ook alweer? De mooiste 75 1.8IE van Nederland? Hmmm...nog een lange weg te gaan...
En nee, een gereviseerde 1.8IE over een jaar vergeet ik niet.