gewoon tijdelijk een pool-auto nemen of zoMei... dat wordt kantje boord... nog 15000km en ik moet echt kiezen.. Zodra er prijzen zijn en dus leaseprijzen kan ik bestellen... mijn part ongezien, maar er moeten prijzen komen... hamer er dat maar in daarPrijzen en foto zit er deze week nog niet in denk ik, alhoewel hij wel al eerder dan de introductie in mei in voorburg te bewonderen zal zijn.
Ik rij nu ook een pool-auto, ik mag over twee maanden gaan bestellen, maar ik denk dat ik die pool-auto nog een paar maandjes langer aanhoudt om de giulietta af te wachten. Toch ben ik bang dat ie qua prijs gaat afvallen voor mij. Het moet voor mij wel mogelijk zijn er een te rijden, maar dat wordt waarschijnlijk bijbetalen (wat ik niet wil, om verschillende redenen), of een erg kale, en dan zou er nog steeds een vrij hoge bijtelling zijn (aangezien ik dan de basis-benzine zou gaan rijden, die raar genoeg 25% bijtelling heeft).
Ik ben er zelf zeer benieuwd naar, en qua technologie ziet ie er geweldig uit (uiterlijk ook overigens), maar ik gok dat ik mn geld beter kan besteden (mogelijk binnenkort een huis kopen, en aan de 33 werken), dus het zal wel een ietwat simpele 20% seat leon worden voor mij