Het is alweer een hele tijd geleden, dat hier wat is gepost. Eigenlijk is dat heel goed natuurlijk. Sommigen zullen misschien het idee hebben dat het project wel afgerond is. Ik heb dat ook graag gewild/ gehoopt, maar ben met het huidige resultaat toch niet helemaal (eigenlijk dus helemaal niet) tevreden.
Na maanden wikken en wegen is dan toch de kogel door de kerk: ik ga nog een keer onder het mes.
Ik zou me voor kunnen stellen dat dit als een verrassing komt, maar jullie zien mij natuurlijk alleen als het goed met me gaat. Als het wat minder gaat laat ik dat zowiezo niet direct merken. Ik ben dan niet op een evenement of ga vroegtijdig weg.
En aan al die genenen, die mij zondag gezien hebben: Toen had ik dus een zeer goede dag, eentje zoals het eigenlijk iedere dag zou moeten zijn!
Ook full-time werken durf ik nu nog niet aan. Aangezien ik nog 93 jaar te gaan heb (ik wordt 125
) leg ik mij hier dus niet bij neer.
Sinds juni 2005 is het wel (gemiddeld) iedere dag steeds beter gegaan en daar ben ik uiteraard erg blij om! Nu is de progressie er echter wel uit, terwijl het bereikte resultaat nog niet iedere dag aan mijn wensen voldoet. Gaat het goed, dan is er niets aan de hand en heb ik het idee dat ik haast op gelijk niveau ben als ieder ander.
Nou ja, lichamelijk/ conditioneel dan, hè. Dat ik verder meerdere steekjes los heb, hoeft niemand mij te vertellen!
Heb ik op een dag malleur/ complicaties, dan ben ik ook gelijk de hele dag van slag en kan ik niet mezelf zijn.
Dit komt helaas te vaak voor en daar ga ik dus iets aan (laten) doen.
De oorzaak is eigenlijk heel simpel te vertalen naar alfatermen, wat ik dan ook ga doen. Het wordt mischien wat cryptisch, maar al die genen die een beetje op de hoogte zijn, kunnen dit wel vertalen en een ander hoeft het dus niet te weten.
Het is dus zo: de huidige ‘sportuitlaat’ is dus eigenlijk iets te kort afgezaagd, waardoor de agressieve uitlaatvloeistoffen in dit geval gemakkelijk de carrosserie aantasten. Dit leidt dan tot veel irritatie en pijn. Nu kun je natuurlijk het beste van het beste op corrosiebestrijdingsgebied op je carrosserie plakken en spuiten en dit vaak vernieuwen, (de huidige situatie dus) maar uiteindelijk blijft dat aanmodderen. De enige juiste en definitieve oplossing is in mijn ogen het verlengen van de uitlaat.
Dat is dan ook precies wat er gaat gebeuren!
En wel op 4 mei a.s. (opname 3 mei) gelukkig sta ik niet alleen in mijn strijd naar een hogere kwaliteit van leven; de chirurg is het helemaal met mijeens en ziet -gezien mijn huidige conditie- geen bezwaren om te opereren.
Eigenlijk stond de opname gepland op 19 mei, maar allé: ik laat mij natuurlijk niet de registerdag door de neus boren! (En dat is dus echt zo!)
Tja en de planning??? Ik durf er eigenlijk geen voorspelling meer aan te wagen, maar hoop toch echt in de zomer weer vollop te kunnen gaan genieten van het mooie leven!
Sander