Wakkkerrrrrrrr..........
Tja, het was weer een groot feest in België. Vooral de donderdag met het moddergeworstel Dink
Nee geintje elke dag had zijn eigen charme natuurlijk.
De zondag werd afgesloten met zonnenschijn. Heerlijk op je plastiekje de muziek over je heen laten komen ......
Verders als ieder jaar weer lekker op de vaste camping met partytent en twee tentjes. Lekker luieren en hangen superrr.
Donderdag NEW ORDER, lekker ouwelullen vooraan...Daarna mijn favoriet sinds jaren Piet alias "Ozar Henry" Goddaer. Man wat is die vent super. Zag hem de eerste keer met een paar honderd man ergens in Heerlen... Daarna Kraftwerk. Lekker Mensch Machine en Tour de France. Heel sfeervol in de Tent. ( De tent heeft sowieso mijn voorkeur vanwege de intieme sfeer; vooral op donderdag en vrijdag ast iets rustiger is op het terrein )
En de vrijdag was natuurlijk voor Garbage gereserveerd
Geweldig genoten. Verder liet Jamie Cullum zich niet onbetuigd moet ik zeggen en de invallers SIOEN lieten mij als reeds twee keer eerder niet onbetuigd !
Zaterdag is voor onns een beetje een tussendag. Iets meer de rust nemen, maar Admiral Freebee, Interpol en Millionaire moest ik zien en gelukkig werd het wat ik ervan had gehoopt. Vooral Interpol verraste positief vond ik. Rammstein ook nog meegepakt.
Op de zondag natuurlijk KANE gemijd. Na zijn toelichting op Pinkpop kan ik het niet meer horen. Wat een kwal lees arrogante sjappie is dat geworden zeg. Sorry voor de liefhebbers.Zita Swoon viel me een beetje tegen met de toch wat alternatieve "set" en REM was gewoon GOED. Waardige afsluiter. Kippenvel bij everybody hurts..... sometime....
Op naar het volgende festival !
Groeten
Jos