Vanmiddag even 'live' kunnen bekijken, en Sieger heeft er een hele leuke 75 staan met fraaie velgjes. (was een kleine 'dark wheels' meeting in Holten vanmiddag) Daardoor neemt hij ook wat makkelijker afscheid van wat 105 spulletjes,
.
Zo ist! Was weer gezellig Arthur!!
Euh en kleine update in vogelvlucht: het weekend niets gedaan aan de 75!!! Muhahaha. Erg slecht, haha.
nouja, ik zondagmiddag kroketten halen en start savonds.. geen sjoege. Godsamme zeg. Geen brandstofpomp die aanging... Grrr, uit mijn turbotijdperk weet ik nog dat roze wit van de pomp was, en hier ook!!
Meten en doen, bleek de massa overleden te zijn?? Waar zit het massapunt van het relais? Ecu of motor of koets???
Dus lekker lopen knallen met Tomster, die moest even bijkomen erna, hahahaha. Ding gaat echt haght! Wel leuk datie licht overstuurd is als je hard gaat (ik vind dat ik dan hard ga hè
), gewoon gas erop houden en iets tegensturen en doorgaan! Naja, dat was echt het einde van mijn remmen die kilometers.... (zie race gedeelte)
Bij Lars ga ik zowiezo een ubercool dashboard ophalen binnekort. Kan de kooi omheen gemaakt worden denk ik dan
.....
Keep u guys updated offcourse!
tjauw!
Owja, en ding geet ook DWARS op droog.............nondesju
.