hoe is de handel gegaan? of vooral ruilen en halen/brengen?
Rik
Ik verbaas me er elk jaar weer over hoeveel je op zo'n dag kan verkopen - ga altijd met een hele hoop spullen minder en een achterzak vol geld weer naar huis - en vraag me af waarom niet meer 'verzamelaars' de moeite nemen om overtollige en leuke items aan te bieden.
Zoek van alles wat bij elkaar en zorg dat er ook wat leuke of veelgezochte items bij zitten - zodat mensen ook met iets leuks naar huis kunnen. Het is nooit te voorspellen waar elk jaar weer het meeste animo voor is, de ene keer is het plaatwerk, de andere keer zijn het dingen waarvan je het nooit had verwacht. En verwacht geen topprijzen voor je spullen - via marktplaats levert het veel meer op! Het is een snuffeldag met leuke prijzen...dus een set imitatiedorpels voor een Giulia voor 25 EUR. Splinternieuwe krukaslagers voor een Nord voor 5 EUR, 6 Nord startmotoren voor 3 tientjes...beetje dat soort handel. Spullen die ooit met een auto mee zijn gekomen, waarvan je niet meer weet wat je ervoor gegeven hebt en waarvan je eigenlijk denkt dat je ze nooit meer gaat gebruiken.
En dan ga je aan het eind van de dag nog steeds met een klap geld naar huis. Ik zou iedereen adviseren...volgend jaar gewoon proberen.
En zelf nog wat leuke dingen kunnen scoren, o.a.:
Een splinternieuw, NOS dasboard klepje in houtfineer voor een vlak dashboard voor een brievenbus. In 10 jaar nog nooit voorbij zien komen en hier lag het helemaal aan het eind van de dag om 15.30u nog steeds op een tafel...begreep daar helemaal niets van toen ik het spotte, ik dacht dit kan niet waar zijn, dan wordt er waarschijnlijk een fortuin voor gevraagd want een manco van deze dashboards is dat de klepjes onder het rijden nog wel eens open willen klappen en dan scheuren. En toen was de prijs ook nog schappelijk! Vriend Freek dus binnenkort een nieuw klepje in zijn dashboard. Vond het een uniek item!!!