Zo is dat!
Ik heb trouwens geen ander vervoer!
Bertje blijft deze maand nog binnen.
gr Jan
Heb in ieder geval een (1) 147 gezien die het kleine aantal ruim goed maakte: een zilvergrijze GTA. Prachtig uitzicht vanaf de 2e verdieping!! (helaas geen foto)147 viel idd erg tegen.
Die van mij stond ook aan de overkant van de straat, tegenover de ingang, maar en beetje strategisch verscholen ivm de schade die hij onlangs opgelopen heeft...Heb in ieder geval een (1) 147 gezien die het kleine aantal ruim goed maakte: een zilvergrijze GTA. Prachtig uitzicht vanaf de 2e verdieping!! (helaas geen foto)147 viel idd erg tegen.
Haperde die niet op de weg terug naar Eindhoven?en er stond een zwarte JTD 16V
met fraaie wieldoppen
Gewoon, omdat het kon!
stond ook nog een witte juul vlak voor de deur van een of ander vaag iemand
Vaag iemand had ook nog even (te kort) een rooie puntmuts op geloof ik. Vast ook omdat het konGewoon, omdat het kon!
Patrick.
Daar zijn waarschijnlijk, geheel in het geheim, Belgische feauteaux van gemaakt.....Vaag iemand had ook nog even (te kort) een rooie puntmuts op geloof ik. Vast ook omdat het konGewoon, omdat het kon!
Patrick.
En een zwarte Jtd 16v SW met selespeeds en wintersloffen.en er stond een zwarte JTD 16V
met fraaie wieldoppen
Hmmmm, maandagmiddag al in de kroeg?2 minuten geleden langs Cafe Bloemers in de Pijp in Amsterdam, een licht groen metalic 916.
Yup. Na een heerlijk stuk scheuren met de Bert.Hmmmm, maandagmiddag al in de kroeg?2 minuten geleden langs Cafe Bloemers in de Pijp in Amsterdam, een licht groen metalic 916.
Patrick.