Molto bene Martin! Heb je ook foto's van het voltooide laswerk toevallig? En die CSC natuurlijk!
Keep up the good work...
Ik zal het eens aan Roy vragen. De CSC zet ik deze week op foto. Vandaag woedde er een hevige storm in Limburg dus ben meer in de achtertuin geweest om de chaos op te ruimen dan dat ik überhaupt tijd heb gehad om tijd te maken.Molto bene Martin! Heb je ook foto's van het voltooide laswerk toevallig? En die CSC natuurlijk!
Keep up the good work...
Je verwacht het niet, maar toch zijn er meer slechte 145/6'ers op de weg, dan jij en ik denken. Nu ze wat ouder worden, kom je ze steeds vaker tegen. In de toekomst zal het je steeds minder verbazen. Maar goed, de mijne kan er weer even tegenaan, dankzij Roy. Verder ben ik allang blij dat het chassis nog hard is, want daar had ik in eerste instantie een hard hoofd in. Die van een maatje van me is er slechter aan toe. Tevens zijn ook zijn bumpersteunen 'stervende'. Ik ben benieuwd wat we daar aantreffen achter de spatborden.Pfff zo een gat verwacht je bij een 75.... maar niet bij een 146...
Werkruimte als in het gat?Nou dat laswerk zit wel goed; aan de werkruimte te zien
Maar goed dat ik toch beide bumpersteunen heb laten komen met de post. Overigens is het echt een 145/6 kwaaltje. Bumpersteunen hoor/lees ik vaker. Tevens schijnen de 156'ers er ook last van te hebben. In wat voor een mate is me niet bekend.Ik heb helaas geen foto's gemaakt toen t' klaar was.
De rechterkant was al een keer aangepakt (niet door mij)
De vloerplaat zat wat vliegenroest op eigenlijk niks spannends.
Wel was links de bumpersteun foetsie rechts was ook niet veel van over
Als je een adresje nodig hebt voor de bumpersteunen geef je maar een brul. 15€ p.s. Goedkoper vind je ze -volgens mij- niet.Bekende roestplekken voor een 145/6. Ik had in mijn rechterwielkast precies dezelfde roest in de vorm van een tennisbal, weliswaar een iets kleinere tennisbal. Bumpersteunen zijn bij mij ook behoorlijk roestig, linksvoor is zelf het onderste deel verdwenen (onderste schroef kan dus niet bevestigd worden). Bij de komende APK ga ik dan ook de bumpersteunen laten vervangen. De linkerwielkast heb ik nog niet bekeken, dus zal ook gedaan worden.
Verder had ik vorig jaar bij de APK roestgaten in de bodemplaat, ter hoogte van de achterbank. In de bodemplaat zitten op diverse plaatsen een soort van afwateringsgaatjes. Die zijn dichtgemaakt, maar juist daar gaat het vocht zich dus ophopen, kan vervolgens niet weg, dus: roestgaten...
Je zou denken dat ze het bij Alfa toch wel geleerd hebben inmiddels, maar die Italianen zijn nogal hardleers...