Niet dat de meerderheid slecht is hier, integendeel, maar net die twee auto's waar ik serieus belang bij had gaat het wel erg raar aan de verkopende kant...
De witte 33 type2 Junior, daar heeft iedereen inmiddels wel een mening over. Aanbieder reageert negens op en klaagt op zijn beurt dat niemand op zijn pb's zou reageren. Heb hem uiteindelijk een e-mail naar zn hotmail gestuurd en na enkele dagen kreeg ik een reactie van 4 woorden: "auto is inmiddels verkocht"... Okay, niet verkeerd, wel vreemd.
Vandaag bij een auto geweest die op il mercato staat. Gevraagd om de auto vast te houden, okay, moest ik wel vandaag daar naar toe komen. Best hoor, halve dag vrij genomen en met de trein.
Kreeg ik te horen, we vroegen wel 700 euro, maar je zult echt meer moeten bieden want er komen vandaag meer kijkers......Huh, meer kijkers? Je spreekt toch eerst met 1 iemand af en als dat niets wordt is de volgende toch aan de beurt? Of ik zo vriendelijk wilde zijn op de nummer 2 te wachten die elk moment kon komen, konden we samen kijken wie van ons het hoogste bied....
Dat doe ik dus niet, dus ik geheel tegen mijn principes bied ter plekke nog 100 euro boven de vraagprijs op voorwaarde, nu ja zeggen en ik neem de auto mee, klaar.
Dat kon toch niet, dan kwam de volgende voor niets....JA NU KOM IK DUS VOOR NIETS LAM***!!!
Dus ik ben weggegaan, succes je auto is niet meer dan die 700 waard, zit roest aan de dorpels en de binnenschermen die niet lang genegeerd mag worden, daarbij zit op alle deuren wel roest die op zijn minst moet worden behandeld. Nu is de auto nog egaal 1 kleur rosso, maar dat blijft absoluut niet lang zo....
Eigenlijk moet ik dus maar blij zijn dat de verkoper achterbaks handelde, ik had in mn blinde hebzucht een ramp kunnen kopen....
Advies aan iedereen, laat je niet intimideren door die lui die onder het mom van moeders belang inhalig zijn. Tja, hoe dichter de erfenis bijkomt, hoe meer dergelijke mensen "ineens" om het financiele welzijn van hun ouders denken...
Je zult begrijpen dat ik nog behoorlijk boos ben om hoe ik me behandeld en uitgespeeld voel, dat het maar beter zo is, moet nog even bij mij "aankomen"....
ik vind het alleen zielig voor de moeder die blijk gaf dat ze mij de auto wel gunde, ook wel voor 700 euro, maar ze had in de blinde hebzucht van schoonzoon ineens niets meer in te brengen..
Groet,
Gert
[MOD-edit]: verwijzingen naar de verkopende partij verwijderd uit dit bericht en de rest van het topic. Ook al lijkt het er op dat de gang van zaken onfatsoenlijk was, de algemene voorwaarden gelden nog steeds.