Groot gat tussen mei en augustus.
Wat dacht je van een demo race op italia a zandvoort 27 juni, is al eerder geweest!!
Of 6 juli Assen. Zoals gemeld.Groot gat tussen mei en augustus.
Wat dacht je van een demo race op italia a zandvoort 27 juni, is al eerder geweest!!
Ja dat klopt, de almachtige Ria Waterreus heeft daar haar goedkeuring aan gegeven.Da's mooi kl... dus![]()
Ook geen Zolder dus dit jaar zag ik.![]()
Assen kunnen we wel aanschuiven volgens Bart Jan, klopt dat dan wel?
Jon
Jawel, tuurlijk is dat leuk, maar voor die gasten rij ik in de weg, want ik val dan in een andere klasse met dat geblazen blok!Niks te zoeken? Dat hangt van je definitie af. Lekker sparren met de top van de Modified 2000 is ook gaaf, leer je zeker van racen.
Met de startvelden van de Challenge (30+ auto's) zit er altijd van alles om je heen. Ook met een std TS is er genoeg drukte om je handen meer dan vol te hebben.
En je mag ook eens iets anders rijden dan Zandvoort, is ook wel eens leuk.
Tuurlijk kan je met je TS-C in de SI op het podium geraken, dat deden de Cannuce brothers ook jaar na jaar, maar dat gebrek aan strijd en alleen maar Volvootjes inhalen gaat op den duur vervelen.
Groet, Pieter
, denk niet dat dat gaat lukken met een standaard 75 TSLekker sparren met de top van de Modified 2000 is ook gaaf
Dit sparren had betrekking op die TS-C hoor, denk niet dat dat gaat lukken met een standaard 75 TSLekker sparren met de top van de Modified 2000 is ook gaaf.
De top van SI zit ook nog wel een paar seconden van de Modified verwijdert
Liever Auto's B dan BMW's die van achteren komen ontwijken IMHOTjongejonge, weer terug naar auto's B......![]()
Hier heb ik echt weinig trek in. En alleen maar Zandvoort ook nog.
Om een alternatief onder de aandacht te brengen, het Rookie pack van de Alfa Romeo Challenge (3 evenementen in het seizoen vrij naar keuze) is maar €1100 dit jaar.
Dat is dus maar €275 per evenement!![]()
Groet, Pieter