za mar 06, 2010 17:36
iik had 2.08 belooft aan Barend & Co, dus weer niet snel genoeg....
nu ja nog vervolgje: mijn terugreis was minder snel, want nog voo afsplitsing van de A2 van de A9 stond ik na een tijdje file stil met een versnellingsbak die niet meer wilde... dus (naast een paar andere telefonntjes) de ANWB gebeld, na een stief half uurtje weggesleept van de rotplek waar ik stond (en gezien het treingewicht van een ruime 4500kg hadden ze zwaar materiaal gestuurd) , vervolgens een tijdje gepraat met de erg vriendelijke chauffeur die zelf hobby heeft aan 33-tjes, en een half uurtje gewacht op de monteur die echt bij het vreselijkste weer onder de Chevy heeft liggen klussen om de naar bleek gescheurde olieleiding naar de bakkoeler kort te sluiten, en gelukkig net genoeg ATF bij zich had om voldoende druk in de bak op te bouwen om rustig naar de eerstvolgende pomp te tuffen, alwaar ik er nog extra ingegooid heb. Ik ben erg blijk dat dit niet tijdens een rit met de paardentrailer met inhoud gebeurt is, of tijdens de aanstaande trip naar The Kingdom of UK...
Nog even over de racer: na de laatste sessie, toch erg nat, zien de toyo`s er alle 4 weer uit als nieuw! alle pick-up is eraf, evenals naar de zijkant geveegd rubber.. Ik denk dat ik naar Engeland de regenbandjes maar thuis laat!
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.