zo mar 07, 2010 10:48
daar zijn wel 2 partijen voor nodig die dat overeenkomen. Dan zeg ik wel als verkoper weigert, auto lekker laten staan..
DIt soort verhalen heeft altijd 2 kanten: als koper wil je zo min mogelijk betalen, als koper zoveel mogelijk krijgen voor je waar. Nogal botsende belangen dus, en ik kan mij best voorstellen dat verkoper zo diep onder de indruk was van het aantal reacties op de advertentie dat ie tot de conclusie kwam dat de prijs te laag gesteld was. En dan moeten er snel beslissingen genomen worden, en hij is wel eerlijk geweest tegen de potentiele kijkers/kopers als ik het allemaal goed begrepen heb. Ja hij had in de advertentie moeten zetten dat bieden van de vraagprijs niet per se leidt tot een overeenkomst, net als makelaars dat doen...
Maar ik heb wel ruimte voor enig begrip. Is niet zoals ik het zou doen, maar toch...
Misschien een idee om een veilingplek te maken?? zijn we gelijk af avn al die ""interessepeilingen"", wat immers niets anders is dan het uitlokken van biedingen op iets wat je graag kwijt wilt. een soort gesloten veiling dus. misschien tijd het ook gewoon zo te gaan noemen.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.